BASF Coatings Services Polska podpisał umowę z General Motors Poland Sp. z o.o., dotyczącą dopuszczenia technicznego i handlowego produktów Glasurit oraz usług serwisowych oferowanych przez firmę BASF. Umowa reguluje współpracę w zakresie stosowania i sprzedaży renowacyjnych lakierów samochodowych Glasurit. Wsparcie ze strony BASF obejmuje ponadto szkolenia: lakierników, kolorystów oraz audyty i pomoc techniczną. Jedną z intencji podpisania umowy pomiędzy obydwiema firmami było zapewnienie najwyższej jakości produktów i usług centrom serwisowym General Motors.
Dzięki podpisanej umowie BASF Coatings Services zyskał możliwość współpracy
ze wszystkimi dealerami GM oraz serwisami tej marki. GM rekomenduje lakiery Glasurit jako właściwe do stosowania w naprawach lakierniczych. Dla Glasurit to kolejny krok w kierunku umocnienia pozycji na rynku. General Motors Poland jest jednym z największych sprzedawców samochodów na terenie Polski.
Na decyzję General Motors duży wpływ miała jakość lakierów Glasurit oraz ogólnokrajowy zasięg organizacji, a tym samym gwarancja uzyskania pomocy technicznej w serwisach lakierniczych GM w całej Polsce. - Rekomendacja GM pokazuje raz jeszcze, że lakiery Glasurit odpowiadają najwyższym standardom. Stosowanie produktów i systemów rekomendowanych przez producentów pojazdów to czynnik decydujący o sukcesie serwisu – mówi Jurand Brzeziński, Sales Support Manager.
Dla Thomasa Kensy, odpowiedzialnego w firmie BASF za Key Account Management w zakresie OEM (producentów pojazdów), nowa umowa stanowi potwierdzenie doskonałej współpracy obydwu przedsiębiorstw: Dla naszego Klienta, firmy GM, ważnym jest, aby pracować jeszcze wydajniej i bardziej rentownie oraz dalej polepszać jakość oferowanych produktów i usług.
Komentarze (0)