4 maja to ważna data dla polskiego handlu i usług. Po kilku tygodniach przerwy do pracy wróciły galerie handlowe, duże sklepy RTV AGD i salony meblowe. To dobry moment by przypomnieć, że polskie salony i serwisy dealerskie pracują w pełnym zakresie usług. - I co jeszcze ważniejsze, w najwyższym standardzie sanitarnym - informuje Związek Dealerów Samochodów.
Najwyższe standardy sanitarne. Wytyczne dla dealerów
Polskie salony i serwisy dealerskie w odróżnieniu od innych krajów Unii Europejskiej, Niemiec, Francji, Hiszpanii, Włoch, Austrii czy Czech w czasie pandemii nie przerwały pracy. Dzięki temu w okresie ostatnich tygodni, na bieżąco, doskonaliły procedury sanitarne i organizacyjne, żeby zapewnić klientom i pracownikom najwyższy poziom bezpieczeństwa. Wszystkie te doświadczenia wraz z wytycznymi europejskich organizacji dealerskich oraz obowiązującymi od 4 maja wytycznymi Ministerstwa Rozwoju i GIS posłużyły do przygotowania przez Związek Dealerów Samochodów WYTYCZNYCH dla stacji dealerskich. Dokument ten precyzyjnie opisuje ogólne i szczegółowe zasady sanitarne, jakie powinny być i są wdrożone w polskich stacjach dealerskich. Dlatego kontakt z dealerem w każdym zakresie jego usług, czy to sprzedaży aut nowych czy używanych, czy to przeglądów serwisowych i napraw czy też wymiany opon, jest dla klientów całkowicie bezpieczny.
Ale zawsze warto o tym jeszcze raz przypomnieć, dlatego w najbliższych dniach polscy dealerzy przeprowadzą w swoich mediach społecznościowych akcje informacyjną #WszystkoPracuje, przypominając swoim klientom , że polskie salony i serwisy dealerskie pracują w pełnym zakresie usług. I co jeszcze ważniejsze w najwyższym standardzie sanitarnym.
-
Funkcjonowanie stacji dealerskich. Koronawirus - wytyczne.docx
typ: Ko, data dodania: 05.05.2020, Rozmiar: 509 kb
Komentarze (0)