
Kalendarz wizyt on-line, prezentacja produktów, porady dla użytkowników opon, mapa autoryzowanych serwisów, a nawet konfigurator felg – wszystko podane w nowoczesny i przejrzysty sposób. Oto nowa witryna internetowa www.premio.pl.
Wprowadzone udoskonalenia ułatwią dostęp do informacji o ofercie produktów i usług dostępnych we wszystkich ze 127 serwisów.
- Internet to obecnie jedno z najważniejszych i najpopularniejszych narzędzi komunikacji, dlatego też udoskonaliliśmy stronę www.premio.pl, aby była jeszcze bardziej atrakcyjna oraz przyjazna dla użytkowników – mówi Marta Sobieska, Retail Marketing Manager. - Nowa witryna to kompletne źródło informacji zarówno dla obecnych, jak i przyszłych klientów serwisów Premio Opony-Autoserwis. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, wzbogaciliśmy stronę o e-kalendarz, dzięki któremu nasi klienci będą mogli w łatwy sposób umówić się na wizytę w wybranym serwisie Premio przez Internet.
Zawartość odświeżonej witryny podzielona została na kategorie odpowiadające poszczególnym obszarom tematycznym. Oprócz informacji na temat usług w serwisach, na stronie można znaleźć również przydatne artykuły, np. na temat opon, podróży i motoryzacji.
Premio to obecnie 127 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy sieci pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut.
Więcej na: www.premio.pl
Komentarze (0)