Paliwa i oleje

ponad rok temu  09.06.2022, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Wykorzystaj rozpoznawalność marki i rozwiń swój biznes

Nowa kampania marketingowa „Castrol Edge – Rekomendowany przez Ekspertów” oferuje uczestniczącym w niej niezależnym warsztatom możliwość wygrania darmowych materiałów promocyjnych, które pozwolą budować pozytywny wizerunek firmy wśród lokalnej społeczności i przyciągać nowych klientów.

Zwycięski serwis odwiedzi profesjonalny, sponsorowany przez Castrol fotograf, który zrobi zdjęcia prezentujące warsztat i jego pracowników. Zwycięzca otrzyma także pięć spersonalizowanych plakatów, 3,5-metrowy banner wewnętrzny i banner internetowy, by promować swój serwis we współpracy z Castrol Edge.
Kampania wykorzystuje rozpoznawalność marki Castrol Edge – polecanego przez mechaników, producentów i zespoły sportów motorowych oleju, który uwalnia prawdziwą moc silnika. Wysokie ciśnienie w nowoczesnych silnikach powoduje tarcie, które może zmniejszyć moc jednostki napędowej nawet o 10%. Castrol Edge z technologią Fluid Titanium modyfikuje swoje właściwości, by stać się mocniejszym pod obciążeniem oraz zmniejsza tarcie. Kiedy obciążenie spadnie, olej powraca do stanu swobodnej cieczy.
Przeprowadzone niedawno przez Castrol badanie wykazało, że preferowanym przez kierowców źródłem rekomendacji co do wyboru marki i rodzaju oleju samochodowego są serwisy. Jedna trzecia ankietowanych polskich kierowców (33%) stwierdziła, że największy wpływ na dokonywany wybór oleju mają rekomendacje ich stałych serwisów, a w dalszej kolejności rekomendacja producenta samochodu (23%).
Co najważniejsze, ponad trzy czwarte ankietowanych kierowców (81%) stwierdziło, że są zainteresowani środkami smarnymi jakości premium, które pomogą zmaksymalizować osiągi, wydajność i ogólną żywotność silnika ich samochodu.
– To okazja, aby odwdzięczyć się naszym serwisom partnerskim, pomagając im przenieść ich biznes na nowy poziom – komentuje Shailendra Gupte, dyrektor ds. marketingu Castrol w regionie EMEA. – Ostatnie badania branżowe wykazały, że mechanicy są bardziej skłonni polecać swoim klientom Castrol niż jakąkolwiek inną wiodącą markę, a jedna trzecia nowych samochodów w Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii i Norwegii opuszcza fabrykę ze środkami smarnymi Castrol w silnikach. Pomagamy niezależnym warsztatom wykorzystać rozpoznawalność marki do kształtowania własnego wizerunku i zwiększania przychodów.
Aby dowiedzieć się więcej o kampanii „Castrol Edge – Rekomendowany przez Ekspertów” oraz o bezpłatnym losowaniu nagród, odwiedź stronę: www.castrol.com.pl/specjalisciCastrol.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony