Innowacyjne rozwiązania znajdują uznanie
Międzynarodowa nagroda General Motors “Dostawca Roku” po raz czternasty z rzędu trafiła do MANN+HUMMEL.
Partner rozwojowy i dostawca seryjny dla międzynarodowego przemysłu samochodowego po raz czternasty z rzędu został wyróżniony międzynarodową nagrodą General Motors “Dostawca Roku 2005”. Nagroda została przyznana za doskonałe osiągnięcia w zakresie jakości, technologii, serwisu oraz ceny. MANN+HUMMEL jest obecnie na świecie jedną z dwóch firm, które taką nagrodę otrzymują rokrocznie, począwszy od jej wprowadzenia w 1992 roku.
- W wyróżnieniu tym upatrujemy uznania naszej globalnej strategii, wprowadzania w życie razem z naszymi klientami innowacyjnych rozwiązań, które stanowią ogromną wartość techniczną i jakościową na tle międzynarodowej konkurencji – powiedział dr Dieter Seipler, przewodniczący Zarządu MANN+HUMMEL, podczas ceremonii wręczania nagród w Centrum Techniki General Motors w Warren (Michigan, USA). – Jest to wyzwanie dla wszystkich współpracowników, aby również w przyszłości służyć naszym klientom najwyższej jakości usługami we wszystkich dziedzinach naszej działalności.
Dr Dieter Seipler (z lewej) przewodniczący Zarządu Grupy MANN+HUMMEL i Claude Mathieu (z prawej), szef MANN+HUMMEL USA Inc., z nagrodą General Motors “Dostawca Roku 2005”.
Od ponad pięćdziesięciu lat General Motors i MANN+HUMMEL łączy ścisłe partnerstwo. Specjalista w zakresie filtracji o światowym zasięgu dostarcza do koncernu samochodowego filtry oleju, moduły filtracji oleju, systemy filtracji powietrza, rury ssawne, systemy do odpowietrzania skrzyni korbowej, wzorcowe pokrywy oraz różnego rodzaju zbiorniki.
Ważnym łącznikiem między MANN+HUMMEL i General Motors jest tzw. program Ambassador, praktykowany przez producenta samochodów od wielu lat. Ma on na celu stały wzrost jakości produktów oraz zadowolenia klientów. Program ten opiera się na intensywnej komunikacji i współpracy z dostawcami i łączy ich już w najwcześniejszych stadiach rozwoju projektu pod hasłem “Integracja Dostawców”. Przesłanką do tak ścisłych kontaktów jest realizacja najwyższych standardów jakości. MANN+HUMMEL zobowiązał się w przypadku wszystkich swoich produktów do zerowych błędów. Ponadto obok wymogów w zakresie technologii i wydajności, działania kierowane są na tzw. miękkie czynniki, jak serwis i komunikacja.
Międzynarodowa nagroda General Motors “Dostawca Roku” po raz czternasty z rzędu trafiła do MANN+HUMMEL.
Partner rozwojowy i dostawca seryjny dla międzynarodowego przemysłu samochodowego po raz czternasty z rzędu został wyróżniony międzynarodową nagrodą General Motors “Dostawca Roku 2005”. Nagroda została przyznana za doskonałe osiągnięcia w zakresie jakości, technologii, serwisu oraz ceny. MANN+HUMMEL jest obecnie na świecie jedną z dwóch firm, które taką nagrodę otrzymują rokrocznie, począwszy od jej wprowadzenia w 1992 roku.
- W wyróżnieniu tym upatrujemy uznania naszej globalnej strategii, wprowadzania w życie razem z naszymi klientami innowacyjnych rozwiązań, które stanowią ogromną wartość techniczną i jakościową na tle międzynarodowej konkurencji – powiedział dr Dieter Seipler, przewodniczący Zarządu MANN+HUMMEL, podczas ceremonii wręczania nagród w Centrum Techniki General Motors w Warren (Michigan, USA). – Jest to wyzwanie dla wszystkich współpracowników, aby również w przyszłości służyć naszym klientom najwyższej jakości usługami we wszystkich dziedzinach naszej działalności.
Dr Dieter Seipler (z lewej) przewodniczący Zarządu Grupy MANN+HUMMEL i Claude Mathieu (z prawej), szef MANN+HUMMEL USA Inc., z nagrodą General Motors “Dostawca Roku 2005”.
Od ponad pięćdziesięciu lat General Motors i MANN+HUMMEL łączy ścisłe partnerstwo. Specjalista w zakresie filtracji o światowym zasięgu dostarcza do koncernu samochodowego filtry oleju, moduły filtracji oleju, systemy filtracji powietrza, rury ssawne, systemy do odpowietrzania skrzyni korbowej, wzorcowe pokrywy oraz różnego rodzaju zbiorniki.
Ważnym łącznikiem między MANN+HUMMEL i General Motors jest tzw. program Ambassador, praktykowany przez producenta samochodów od wielu lat. Ma on na celu stały wzrost jakości produktów oraz zadowolenia klientów. Program ten opiera się na intensywnej komunikacji i współpracy z dostawcami i łączy ich już w najwcześniejszych stadiach rozwoju projektu pod hasłem “Integracja Dostawców”. Przesłanką do tak ścisłych kontaktów jest realizacja najwyższych standardów jakości. MANN+HUMMEL zobowiązał się w przypadku wszystkich swoich produktów do zerowych błędów. Ponadto obok wymogów w zakresie technologii i wydajności, działania kierowane są na tzw. miękkie czynniki, jak serwis i komunikacja.
Komentarze (0)