Inne

ponad rok temu  03.12.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

X edycja Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych

Wpływ wytycznych KNF na rynek warsztatów – oczekiwania a rzeczywistość. Przewodni temat organizowanej przez Polską Izbę Motoryzacji konferencji (1 grudnia br., Warszawa) dotyczył zmian na rynku naprawczym po 1 kwietnia br.

Konferencję rozpoczął panel dyskusyjny, którego moderatorem był wiceprezes PIM, Janusz Kobus. W otwarciu udział wzięli przedstawiciele takich instytucji, jak: Rzecznik Finansowy w osobach Bartłomieja Chmielowca i Pawła Wawszczaka, Stowarzyszenie Forum Recyklingu Samochodów FORS w osobie prezesa Adama Małyszko, Instytut Transportu Samochodowego w osobie dr inż. Dariusza Rudnika, Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny w osobie profesora Wojciecha Bijaka i reprezentowany przez Emilię Kulińską i Macieja Podlewskiego Urząd Komisji Nadzoru Finansowego. Sąd Rejonowy dla m. st Warszawy XXIII Wydział Gospodarczy-Odwoławczy reprezentowała sędzia Aneta Łazarska.

Podczas spotkania, w którym udział wzięło ponad 150 przedstawicieli z różnych towarzystw ubezpieczeniowych oraz serwisów blacharsko-lakierniczych, poruszano nader aktualne zagadnienia, jak np. tzw. podatek wielkopowierzchniowy, ustalanie i weryfikację wysokości kosztów naprawy w procesie likwidacji szkody komunikacyjnej, aspekt kierowalności szkód w procesie napraw powypadkowych na przykładzie doświadczeń Europy Zachodniej oraz gwarancji i rękojmi warsztatu za zamontowane części, w tym naprawę powypadkową.

Tegoroczne Forum to nie tylko dyskusje i referaty. Przedstawiciele kilku firm zadbali o ciekawy program prezentacji swych kompetencji, anonsując najnowsze propozycje i programy dedykowane wzrostowi konkurencyjności na rynku motoryzacyjnym. W przerwach między sesjami prelekcji i dyskusji można było poznać najnowsze propozycje takich firm, jak Hella czy Global Services TV. Pionierska wśród operatorów sieci komórkowych propozycja stanowiła treść referatu przedstawili firmy Orange. Sporym zainteresowaniem cieszyło się też wystąpienie Tomasza Otawy, dyrektora ds. szkoleń z Grupy Doradczej Otawa Group oraz Macieja Kroenke, Dyrektora FernPartners. Debiutujące na rynkach krajów UE rozwiązanie prezentował Marc Franke, Market Segment Manager Influencers w BASF Coatings GmbH.

Wzorem poprzednich edycji konferencji PIM wyłoniono zwycięzców ogólnopolskiego badania satysfakcji serwisów ze współpracy z TU. Nagrodę „Złoty Zderzak 2015” otrzymała firma Ergo Hestia. Drugie miejsce przypadło Allianz, trzecie – PZU.

Podczas X Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych po raz pierwszy przyznano tytuł „Złota Lakiernia” dla najlepszego warsztatu blacharsko-lakierniczego w Polsce. Zwycięzcą rywalizacji okazała się firma Auto Miras z Żukowa. Wyróżnione tytułem zostały dwa obiekty z Warszawy: Summit Motors Poland i Auto-Blak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

GALERIA ZDJĘĆ

X edycja Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych
X edycja Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych
X edycja Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych
X edycja Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych
X edycja Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych
X edycja Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych
X edycja Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych
X edycja Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych
X edycja Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych
X edycja Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych
X edycja Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych
X edycja Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony