Lauber zajmuje sie regeneracją fabryczną. Na zdjęciu zaciski hamulcowe
Nie brakuje opinii, że tani zamiennik to tylko pozorna oszczędność. Z tego powodu wielu mechaników proponuje klientom części regenerowane. Parametry techniczne porównywalne z produktem nowym i oryginalnym oraz znacząco niższa cena – to główne atuty takich produktów.
Kontynuujemy cykl materiałów poświęconych regeneracji części zamiennych w firmie Lauber ze Słupska. W tym numerze „Nowoczesnego Warsztatu” zaglądamy na linię produkcyjną zacisków hamulcowych. To duży dział w tej firmie. Lauber ma w ofercie około 3000 części zamiennych z układów hamulcowych.
Zaciski nie mają lekko. Pracują w ciężkich warunkach, są więc szczególnie narażone na uszkodzenia eksploatacyjne. Na szczęście, proces regeneracji nie jest skomplikowany. Na początek oczywiście demontaż starych części. Odbywa się on na 8 stanowiskach. To...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.
Komentarze (0)