Firma Castrol zaprasza swoich klientów na cykl imprez na polach golfowych, przeznaczonych zarówno dla doświadczonych graczy, jak i zupełnych nowicjuszy.
Na wszystkich imprezach będzie można spotkać Jerzego Dudka, ambasadora marki Castrol – świetnego bramkarza, a prywatnie wielkiego fana (i całkiem niezłego gracza) golfa.
Pierwsza impreza z cyklu odbyła się w dniach 25-26 maja na polu Valley Golf & Country Club w Paczółtowicach pod Krakowem. Dwie kolejne odbędą się w czerwcu, obie w Pomiechówku, niedaleko Warszawy, na polu Lisia Polana.
- Celem akademii jest popularyzacja golfa wśród naszych partnerów handlowych: autoryzowanych dealerów marek, z którymi współpracujemy – mówi Magdalena Vielhaber, Castrol OEM Marketing Activation Manager. - Wiele firm, takich jak BMW, Volvo czy Mercedes, od lat sponsoruje turnieje golfowe w Polsce i na świecie. Akademia pozwoli pokazać zaproszonym gościom, że golf to świetny sport i wcale nie tak drogi, jak o nim się mówi, a nam daje szansę na spędzenie czasu z partnerami w nieformalnej atmosferze.
Uczestnicy zajęć opanują podstawy, a spotkanie zakończą egzaminem. Jego zdanie wiąże się z otrzymaniem Zielonej Karty Polskiego Związku Golfa, która jest niezbędna, aby grać na polach w całej Polsce i Europie.
Komentarze (0)