Diagnostyka

5 miesięcy temu  16.05.2018, ~ Administrator   

Zdalna obsługa klientów – Texa eTRUCK

Na konferencji prasowej podczas targów zaprezentowano szczegóły rozwiązania. Omawiali je Barbara Masłowska, dyrektor zarządzający Texa Poland, oraz Paweł Jędras, dyrektor techniczno-handlowy firmy

– Warsztatom, które z nami współpracują, specjalizującym się w obsłudze pojazdów ciężarowych, chcemy dać możliwość świadczenia całkiem nowego rodzaju usług, niedostępnych dotąd dla warsztatów niezależnych – chodzi o zdalną diagnostykę pojazdów ciężarowych – mówi Barbara Masłowska, dyrektor zarządzający Texa Poland.

Na Międzynarodowych Targach Transportu, Spedycji i Logistyki w Warsaw Ptak Expo Texa Poland zaprezentowała szereg rozwiązań dedykowanych pojazdom ciężarowym. Najnowszym z nich jest system eTRUCK do zdalnej diagnostyki pojazdów. Pozwala on na kontrolę stanu pojazdu, przewidywanie i tym samym unikanie poważnych awarii, ale też na zdalną naprawę niektórych usterek. To ostatnie rozwiązanie wydaje się być najbardziej interesujące, chociażby z punktu widzenia potencjalnych oszczędności.
– Mówimy tu o rozwiązaniu dla...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.

GALERIA ZDJĘĆ

eTRUCK to niewielka kostka podłączana w samochodzie ciężarowym do złącza diagnostycznego
Przez Bluetooth kostka łączy się ze smartfonem kierowcy, a stąd drogą internetową wysyła informacje na serwer Texa

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony