Nowy zestaw naprawczy redukuje czas potrzebny na demontaż i wymianę całego modułu łożyska koła aż do 60 proc. Jest to korzystne dla właścicieli warsztatów, ponieważ podczas naprawy samochodu dostawczego przy użyciu narzędzia specjalnego, wymienione zostaje jedynie łożysko koła, co eliminuje potrzebę ustawiania zbieżności.
Podstawowym elementem nowego zestawu naprawczego dla samochodów dostawczych jest łożysko koła generacji 2.1 z dwurzędowym skośnym łożyskiem kulkowym (wszystkie komponenty jakości OEM). Kompaktowy moduł łożyska koła posiada również ustawiony luz łożyskowy wraz z dożywotnim smarowaniem i uszczelnieniem. Z łożyskiem zintegrowana jest piasta, enkoder ABS i innowacyjny pierścień osadczy, który umieszczony jest po stronie piasty koła.
Ze względu na swoją konstrukcję oraz sposób, w jaki łożysko zamontowane jest w samochodzie, naprawy nie można przeprowadzić za pomocą standardowych narzędzi. Z tego powodu Schaeffler Automotive Aftermarket oferuje specjalne narzędzie do właściwego demontażu / montażu łożysk kół. Jego użycie zapewnia, że siła będzie rozłożona równomiernie na bieżni zewnętrznej łożyska i pierścień osadczy zablokuje się w odpowiednim zagłębieniu w zwrotnicy.
Dla profesjonalnego montażu nowego zestawu naprawczego FAG przeznaczona jest instrukcja, dostępna zarówno w wersji drukowanej jak i elektronicznej. Jest ona przygotowana w sześciu językach (angielski, niemiecki, francuski, włoski, hiszpański oraz polski) i dostępna na portalu warsztatowym RepXpert (
Komentarze (0)