Statuetki przyznano w czterech kategoriach za najwyższe wyniki sprzedaży produktów marek ZF Aftermarket dla warsztatów obsługujących samochody osobowe oraz zajmujących się pojazdami ciężarowymi
2 lutego br. do hotelu Nosalowy Dwór Resort & SPA w Zakopanem przybyło ponad 400 osób reprezentujących partnerów konceptu ZF [pro]Tech, jak również przedstawiciele branżowych mediów. Wydarzenie było okazją do rozmów, wymiany doświadczeń oraz nawiązania nowych kontaktów biznesowych i zacieśnienia współpracy. Cel: podsumowanie działalności i osiągnięć konceptu warsztatowego na przestrzeni ostatnich lat, ale również docenienie lojalności partnerów i zapowiedź planów rozwoju ZF [pro]Tech.
– Po 3 latach, które minęły od naszej ostatniej konferencji, w imieniu ZF Aftermarket z przyjemnością witam partnerów ZF [pro]Tech w tak licznym gronie. Nasza branża w ostatnim czasie zmagała się z wieloma nagłymi zwrotami akcji i nowymi wyzwaniami, dlatego cieszę się, że będziemy mieć okazję porozmawiać na ten temat na żywo –...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.
Komentarze (0)