Do hotelu Nosalowy Dwór Resort & SPA w Zakopanem 2 lutego br. przybyło ponad 400 osób reprezentujących partnerów konceptu ZF [pro]Tech, a też oczywiście przedstawiciele branżowych mediów. Wydarzenie było okazją do wielu rozmów, wymiany doświadczeń oraz nawiązania nowych kontaktów biznesowych i zacieśnienia współpracy.
Wydarzenie służyło oczywiście podsumowaniu działalności i osiągnięć konceptu warsztatowego na przestrzeni ostatnich lat, a jednocześnie docenienia lojalności partnerów i zapowiedzi planów rozwoju.
- Po trzech latach przerwy od naszej ostatniej konferencji, w imieniu ZF Aftermarket z przyjemnością witam partnerów ZF [pro]Tech w tak licznym gronie. Nasza branża w ostatnim czasie zmagała się z wieloma nagłymi zwrotami akcji i nowymi wyzwaniami, dlatego cieszę się, że będziemy mieć dzisiaj okazję porozmawiać na ten temat na żywo – mówił Peter Rothenhöfer, Dyrektor Regionalny ZF Aftermarket odpowiedzialny za Europę Północno-Wschodnią, rozpoczynając konferencję.
Od razu wspomnijmy, że firma ZF Aftermarket w ramach konceptu wprowadza nowości do oferty szkoleniowej, kładąc szczególny nacisk na serwisowanie pojazdów elektrycznych i hybrydowych.
Ponad 200 partnerów sieci z całego kraju
ZF [pro]Tech to globalny koncept skierowany do niezależnych warsztatów zajmujących się naprawą układów przeniesienia napędu, zawieszenia i układów hamulcowych oraz serwisowaniem skrzyń biegów. Partnerzy konceptu zyskują czynne wsparcie ekspertów oraz szeroki dostęp do technologii stosowanych w produktach marek ZF Aftermarket: LEMFÖRDER, SACHS, TRW i ZF, a dzięki bogatej ofercie szkoleń mają możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Nowe benefity, nowe szkolenia
W trakcie konferencji przedstawiciele konceptu ZF [pro]Tech omówili bieżącą sytuację branży i rynku, a także problemy, z którymi warsztaty borykają się najczęściej w swojej codziennej pracy. Są to między innymi wyzwania związane z serwisowaniem i naprawą pojazdów elektrycznych i hybrydowych.
Co istotne, firma ponownie wraca do osobistych spotkań z klientami i organizacji szkoleń na terenie całej Polski. Prócz diagnostyki i serwisowania pojazdów elektrycznych i hybrydowych, ze szczególnym naciskiem na ćwiczenia praktyczne, a też szkoleń z zakresu układu przeniesienia napędu, zawieszenia
oraz serwisowania skrzyń biegów, w tym roku do oferty wprowadzony zostanie także kolejny nowy temat szkoleniowy: systemy wspomagające kierowcę ADAS (Advanced Driver Assistance Systems), a także szkolenie z układu hamulcowego i kierowniczego. Natomiast szkolenie z układu przeniesienia napędu zostanie rozszerzone o zagadnienia związane ze skrzynią ZF 9HP.
Nowy koncept dedykowany warsztatom
W 2023 r. ZF Aftermarket wystartuje także z nowym konceptem dedykowanym warsztatom pojazdów użytkowych: ZF [pro]Service, który ma na celu zapewnienie jeszcze szerszego, indywidualnego wsparcia dla mechaników serwisujących pojazdy ciężarowe i autobusy. Usługi dla partnerów ZF [pro]Service będą uwzględniać bezpośredni kontakt ze specjalistami ZF Aftermarket, infolinię techniczną, bogatą ofertę szkoleń oraz wsparcie w zakresie diagnostyki pojazdów.
Wspomnijmy, że historia działania konceptu szkoleniowego ZF Aftermarket w Polsce rozpoczęła się w 2018 roku. ZF [pro]Tech od początku aktywności za misję stawiał sobie wsparcie warsztatów w rozwoju, dostęp do praktycznej wiedzy i osobisty kontakt dedykowanych opiekunów. W trakcie pięciu lat udało się również zorganizować szkolenia dla ponad 200 partnerów sieci. Warsztaty zainteresowane przystąpieniem do konceptu warsztatowego ZF [pro]Tech mogą zarejestrować się na stronie protech.zf.com/pl i wybrać preferowaną opcję członkostwa.
Fot. R. Dobrowolski i materiały ZF Aftermarket
Komentarze (0)