Części i regeneracja

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

ZF Services stawia na szkolenia
Między innymi o szkolenia poświęcone napędom elektrycznym i hybrydowym rozrosła się w zeszłym roku oferta szkoleniowa ZF Services. Firma będzie kontynuowała politykę proszkoleniową również w roku bieżącym.

Tylko w zakresie techniki układu przeniesienia napędu oraz zawieszenia odbyło się w ubiegłym roku 350 szkoleń i seminariów technicznych. Statystyki te dotyczą 41 krajów z całego świata.


- W Polsce w minionym roku w szkoleniach ZF wzięło udział około 2100 mechaników, właścicieli warsztatów oraz sprzedawców – mówi Peter Rothenhöfer, dyrektor przedstawicielstwa ZF Friedrichshafen AG w Polsce. - Dążymy do tego, aby w roku bieżącym liczba ta była jeszcze większa. Szczególnie cieszy nas fakt, że nawet najlepsi profesjonaliści ciągle dostrzegają potrzebę fachowego doradztwa i dostępu do aktualnej wiedzy technicznej. Tylko podczas zeszłorocznej akcji „Ofensywa Techniczna ZF Services” specjaliści ZF przeszkolili pracowników ponad 400 polskich warsztatów – zarówno działających w ramach programu Original SACHS Service, jak i tych niezrzeszonych. Akcja ta prowadzona będzie również w tym roku.

Na początku maja odbyły się na Śląsku pierwsze w tym roku szkolenia z udziałem ciężarówki szkoleniowej ZF, która przyjechała w tym celu z Niemiec. Pojazd ten odwiedził Tarnowskie Góry (filia Inter Team), Sosnowiec (filia Fota) oraz Wodzisław Śląski (filia Inter Cars). Szkolenia poświęcone były głównie kołom dwumasowym oraz amortyzatorom CDC. Ich uczestnicy otrzymali również podstawowe informacje o wszystkich grupach produktowych z oferty ZF w Polsce. W szkoleniach wzięło udział około 150 osób.

Szkolenia organizowane w Polsce przez ZF Services dotyczą marek SACHS, Lemförder, ZF Parts, a prowadzone są na różnym poziomie szczegółowości. Uczestnicy części z nich mogą zapoznać się z podstawowymi grupami produktów. Inne poświęcone są konkretnym, zaawansowanym technicznie rozwiązaniom – dwumasowym kołom zamachowym, sprzęgłom typu XTend czy amortyzatorom CDC. Uczestnicy szkoleń poznają szczegółową budowę poszczególnych elementów, sposoby ich montażu i serwisowania oraz niuanse, jakie wyróżniają je na tle innych producentów.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony