Ogumienie

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Zimowa opona

Fulda Kristall 4x4

Fulda wprowadziła na rynek nową zimową oponę klasy high performance Fulda Kristall 4x4, przygotowaną specjalnie do ciężkich samochodów z napędem na cztery koła i nowoczesnych aut sportowo-użytkowych SUV (ang. sport utility vehicle).

Najważniejsze korzyści nowej opony to krótka droga hamowania na mokrych i pokrytych błotem pośniegowym nawierzchniach, bezpieczne prowadzenie oraz niski poziom hałasu.
- Dzięki rozłożeniu siły napędowej na wszystkie cztery koła zamiast tradycyjnie dwóch, napęd 4x4 doskonale sprawdza się w trudnych warunkach, zwłaszcza zimą. Jednak ze względu na swój ciężar samochody 4x4 mają więcej problemów z zatrzymaniem się na śliskich nawierzchniach niż auta o normalnej wadze. Dlatego oponę Fulda Kristall 4x4 zaprojektowano specjalnie z myślą o samochodach typu SUV i bezpiecznej jeździe w każdego rodzaju zimowych warunkach – powiedział Tomasz Dwojak, Brand Manager marki Fulda w Goodyear Dunlop Tires Polska. Aby zapewnić doskonałą przyczepność – zwłaszcza podczas hamowania – nową oponę Kristall 4x4 wyposażono w innowacyjny składnik na bazie krzemionki, zapewniający lepszy kontakt opony z nawierzchnią podczas zimy. Nowa technologia sprawia, że opona zachowuje elastyczność nawet w niskich temperaturach, zapewniając doskonałą przyczepność i w konsekwencji skrócenie drogi hamowania na śniegu oraz błocie pośniegowym. Fulda Kristall 4x4 oferuje wysoki poziom bezpieczeństwa. Stabilna strefa centralna z ciągłym ożebrowaniem przenosi z dużą dokładnością ruchy kierownicy wprost na powierzchnię drogi. Z kolei, w miarę skrętu kierownicy, mocne bloki barkowe pochłaniają siły, które powstają podczas skręcania, a specjalne faliście wyprofilowane lamele stabilizują bieżnik i zwiększają właściwości jezdne opony w trudnych warunkach. Zaletą nowej opony Fuldy jest także niski poziom emisji hałasu, a więc wysoki komfort jazdy. Nowoczesny bieżnik kierunkowy posiada bloki o różnych rozmiarach, zazębiające się wzajemnie. Taki układ bloków bieżnika gwarantuje, że nie uderzają one o powierzchnię drogi w tym samym momencie. W ten sposób zmniejsza się amplituda szumów, co wpływa na niski poziom generowanego hałasu.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony