Części i regeneracja

ponad rok temu  14.09.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Zintegrowany układ hamulcowy MK C1

Alfa Romeo Giulia to jeden z najbardziej wyczekiwanych samochodów w tym roku. Zachwyca nie tylko wyglądem, ale przede wszystkim innowacyjnymi i zaawansowanymi technologicznie rozwiązaniami, takimi jak zintegrowany układ hamulcowy MK C1 Continental.

– Zintegrowany układ hamulcowy MK C1 w nowej Alfie Romeo Giulia to uhonorowanie pracy zespołu Continental, który nie tylko opracował to zaawansowane technologicznie rozwiązanie, ale i pomógł uruchomić jego produkcję seryjną – komentuje Felix Bietenbeck, szef jednostki Vehicle Dynamics w Continental. – MK C1 zapewnia maksymalne bezpieczeństwo i wysoki poziom komfortu prowadzenia. Znacznie skraca drogę hamowania, gwarantując szybką reakcję pedału hamulca oraz wyeliminowanie drgań w przypadku zadziałania ABS.
Układ hamulcowy MK C1 jest zintegrowany z elektronicznymi systemami bezpieczeństwa – wspomaganiem awaryjnego hamowania, układem aktywnej kontroli prędkości jazdy oraz systemami ochrony pieszych. Dostarczając im informacji, umożliwia efektywną współpracę i skuteczne działanie w momencie zagrożenia. Istotne jest także to, że w porównaniu z tradycyjnymi układami hamulcowymi MK C1 jest dużo bardziej kompaktowy i lżejszy.
Dzięki integracji systemów, optymalizacji obciążeń oraz zredukowaniu drgań pedału hamulca elektrohydrauliczny MK C1 może wytworzyć ciśnienie hamowania znacznie szybciej niż konwencjonalne układy hydrauliczne. Ciśnienie zwiększa się za pomocą pompy napędzanej elektrycznie, która pracuje tylko w momencie skrętu kół, oszczędzając paliwo podczas jazdy na wprost. Dzięki temu MK C1 spełnia wymogi nowych, zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy w zakresie zwiększonej dynamiki zmian ciśnienia, co ma na celu zapobieganie wypadkom i ochronę pieszych. Dodatkowo układ ten może spełniać wymogi stawiane rekuperacyjnym układom hamulcowym bez konieczności stosowania jakichkolwiek dodatkowych rozwiązań, jednocześnie gwarantując wysoki poziom komfortu.
Rozwiązanie Continental zostało już docenione przez specjalistów z branży – w marcu br. Europejskie Stowarzyszenie Producentów Części Motoryzacyjnych (CLEPA) wyróżniło je, przyznając Innovation Award.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony