Program lakierowanych zderzaków Nissana jest jednym z filarów zaproponowanego przez firmę innowacyjnego podejścia do napraw pojazdów. Od teraz obejmuje on jeszcze więcej modeli. Program został rozszerzony na 10 modeli, w tym Nissana Qashqai, czyli najlepiej sprzedającego się crossovera w Europie, oraz kompaktowego hatchbacka Micra. Najnowszym modelem w tej grupie jest nowy Nissan LEAF, wprowadzony do sprzedaży w Polsce w tym miesiącu.
Program zainicjowano w 2015 roku jako alternatywę dla nielakierowanych przednich i tylnych zderzaków. Dziś lakierowane zderzaki są dostępne w 41 kolorach jako ekskluzywna oferta także dla posiadaczy najnowszych modeli Nissana.
Gotowe do montażu, lakierowane zderzaki są przykładem innowacyjnego podejścia Nissana do napraw nadwozi, wpisującego się w strategię marki w zakresie obsługi posprzedażnej. Jest to doskonały przykład na to, jak sieć Nissana zapewnia najlepsze wsparcie dla ubezpieczycieli, realizując naprawy na najwyższym i gwarantowanym poziomie. Rozwiązania marki w zakresie napraw obejmują także program lakierowanych opraw lusterek oraz usługi naprawy i wymiany szyb przednich.
Szacuje się, że 70%* kolizji w całej Europie to zdarzenia, do których dochodzi przy niskiej prędkości, skutkujące jedynie drobnymi uszkodzeniami powstałymi po kontakcie zderzaka ze zderzakiem.
Oprócz najwyższej jakości montażu i wykończenia program zapewnia także skrócenie czasu przestoju samochodu w warsztacie ze średnio 72 do zaledwie 24 godzin. Pozwala to na poprawę doświadczenia klienta, a także oszczędza cenny czas warsztatu i zwiększa jego przepustowość.
Program zapewnia warsztatom szybszy dostęp do zapasu zderzaków w hurtowni, precyzyjne dopasowanie koloru, szybki montaż i wykończenie na fabrycznym poziomie przy każdej naprawie. W programie zadbano także o zgodność z zasadami zrównoważonego rozwoju, które pomagają warsztatom wywiązać się ze zobowiązań dotyczących dbałości o środowisko. Zderzaki są produkowane metodą wtryskową w najnowocześniejszej fabryce Nissana w Sunderland w Wielkiej Brytanii.
Zakład korzysta z energii ze źródeł odnawialnych, a skrócony proces lakierowania pozwala ograniczyć zużycie materiału. Zderzaki są dostarczane z Sunderland do dealerów w solidnych i nadających się do recyklingu tekturowych opakowaniach.
- Rozszerzenie naszego innowacyjnego programu napraw jest kolejnym przykładem doskonalenia oferty Nissana w zakresie obsługi posprzedażnej. Program przyczynia się do zwiększenia efektywności warsztatu, minimalizacji kosztów dla ubezpieczycieli oraz poprawy doświadczenia klienta. Chcemy, aby każdy Nissan na drodze był utrzymany w jak najlepszej kondycji estetycznej i mechanicznej. Program lakierowanych zderzaków pomaga nam realizować ten cel. Umożliwia on oferowane fabrycznych standardów w warsztatach wykonujących naprawy nadwozi - mówi Jean-Christophe Mercier, wiceprezes ds. obsługi posprzedażnej w Nissan Europe.
Komentarze (0)