Lakiernictwo i blacharstwo

Lakiernictwo i blacharstwo

ponad rok temu  09.08.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

Jak pozyskać i utrzymać klienta?

Zadane w tytule pytanie nurtuje dostawców produktów i usług z różnych branż, zwłaszcza tych, którzy funkcjonują na rynku nabywcy. Podaż przekraczająca popyt oraz mnogość firm dostarczających konkurencyjną ofertę powodują, że klient na rynku nabywcy jest w uprzywilejowanej sytuacji, mogąc wybierać spośród licznych substytucyjnych dóbr i usług. W odwrotnej sytuacji są dostawcy, którzy muszą zabiegać o pozyskanie i utrzymanie klientów.

Rynek usług napraw powypadkowych jest przykładem rynku nabywcy. Działa na nim bowiem całe spektrum firm, które podejmują się wykonania usług napraw powypadkowych. Są to zarówno warsztaty działające pod szyldem marki producenta samochodów, tzw. autoryzowane, jak i niezależne – małe, średnie i duże przedsiębiorstwa stosujące do wykonania usługi zarówno produkty aprobowane przez producentów samochodów, spełniające wymogi dyrektyw UE, o najwyższej jakości, jak i produkty o jakości wiele niższej.

Strategią pozyskania i utrzymania klienta Autoryzowanego Zakładu Napraw Nadwozi Ford Ursyn Car jest:

1. Wysoka jakość świadczonych usług.

2. Wysoka jakość stosowanych produktów.

Miarą jakości świadczonych usług jest zaś zadowolony klient.

Badanie satysfakcji klienta

Na poziom jakości usługi składa się wiele czynników. Jest ona również odbierana stosunkowo subiektywnie, w zależności od indywidualnej oceny i oczekiwań klienta.

Ford Ursyn Car mierzy i monitoruje zadowolenie z usług swojego serwisu za pomocą ankiet, wypełnianych anonimowo przez klientów. Dostarczają one wiedzy m.in. na temat sprawności serwisu, obsługi i jakości naprawy.

Kompleksowość usługi

Usługi AZNN Ford Ursyn Car mają charakter w pełni kompleksowy. Za klienta załatwiane są formalności związane ze zgłoszeniem szkody, dokonaniem niezbędnych ocen i badań. Klienci mogą również skorzystać z usługi holowania z miejsca kolizji, bezpłatnej na terenie Warszawy.

Po wykonanej usłudze naprawy każdy klient otrzymuje kopertę zawierającą najważniejsze telefony niezbędne podczas wypadku, aby w razie potrzeby uzyskać szybką pomoc.

Produkty i profesjonalna obsługa

- Coraz częściej zdarza się, że właściciele samochodów pytają nas o produkty lakiernicze, które wykorzystujemy w naszym serwisie – mówi Grzegorz Kuciński, szef AZNN Ursyn Car Piaseczno.

Technologia produktowa stosowana w lakierniach zaczyna interesować już nie tylko lakierników oraz kierowników lakierni, ale również odbiorców finalnych, czyli posiadaczy pojazdów. W odpowiedzi na tę potrzebę Ford Ursyn Car informuje klientów m.in. w strefie przyjęć, że do napraw renowacyjnych stosowany jest aprobowany przez wiodących producentów pojazdów i uznany na całym świecie system amerykańskiej marki DuPont Refinish – Cromax Pro.

Do produktów lakierniczych AZNN Ford Ursyn Car przywiązuje szczególną wagę, ponieważ na naprawy powypadkowe udziela aż 3-letniej gwarancji. Dlatego na swojego dostawcę lakierów wybrał markę, której produkty są innowacyjne, wydajne i przyjazne środowisku.

Lakiernik Ford Ursyn Car vs System Cromax Pro

- Jako wykwalifikowany i doświadczony lakiernik mogę powiedzieć, że bardzo sobie cenię system Cromax Pro marki DuPont Refinish – przyznaje Wojciech Nowak, lakiernik Ursyn Car. - Na uwagę zasługuje przede wszystkim szybkość aplikacji i schnięcia, przy jednoczesnym uzyskaniu wysokiej jakości powłoki lakierniczej. Ponadto, wystarczy aplikacja jedynie 1,5 warstwy, co pozwala zaoszczędzić co najmniej połowę czasu.

Kolejną zaletą systemu jest to, że baza Cromax Pro nie jest agresywna, nie podnosi warstw znajdujących się pod nią, co eliminuje wystąpienie niektórych wad lakierniczych.

Technologię Cromax Pro oceniam bardzo dobrze również pod względem radzenia sobie z coraz popularniejszymi kolorami 3-warstwowymi, które znajdują się na samochodach marki Ford i nie tylko. Zachowując technologię naprawy DuPont Refinish, naprawa tych powłok nie stanowi dla nas w Ford Ursyn Car wyzwania.

Do pracy z systemem Cromax Pro przygotowywałem się m.in. na szkoleniu w Centrum Szkoleniowym. Szkolenie prowadzone przez Doradców Technicznych DuPont Refinish łączyło teorię z praktyką. Poznałem m.in. nowy produkt, który obecnie często i chętnie stosuję – wodę do cieniowania Cromax Pro TN800W. Odbyłem też szkolenie z lakierowania kolorów 3-warstwowych.

Szef AZNN Ford Ursyn Car również pozytywnie ocenia system Cromax Pro, m.in. pod względem jego zyskowności dla lakierni.

- System Cromax Pro ma wiele zalet – mówi. - Nie jest to system tani, ale zdecydowanie wydajniejszy.

Troska i pamięć

Ford Uryn Car dba o klienta nie tylko od momentu rozpoczęcia usługi do jej zakończenia, lecz również podtrzymuje kontakt z klientem w długim okresie, wysyłając wiadomości przypominające o przeglądzie, badaniu technicznym, czy polisie, a nawet życzenia świąteczne.

Po usłudze lakierowania, klient otrzymuje nieodpłatnie Auto Plaster Kwik Kolor marki DuPont Refinish. Jest to naklejka polakierowana lakierem użytym w trakcie naprawy, którą klient może użyć tymczasowo w razie pojawienia się odprysków na lakierze np. spowodowanych uderzeniami kamieni.

- Jesteśmy dumni, że klienci darzą nas zaufaniem, polecają nas i wyrażają zadowolenie z naszych usług – powiedział Grzegorz Kuciński.

Pewność, że auto trafia w ręce specjalistów, stosujących produkty z najwyższej półki, powoduje, że klienci oddają swoje auto właśnie do firmy Ford Ursyn Car.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony