Lakiernictwo i blacharstwo

Lakiernictwo i blacharstwo

ponad rok temu  26.03.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 6 minut

Jedyną stałą rzeczą są zmiany
Strona 2 z 2

W ubiegłym roku firma promowała m.in. systemy doboru koloru. Czym się wyróżniają i jak nowości te przyjęły się na rynku polskim?
System lakierów wodorozcieńczalnych AquaLine, który opracowaliśmy jako jedni z pierwszych w Polsce, to nasz powód do zadowolenia. Nasza wieloletnia praca przynosi efekty. Nie spoczywamy jednak na laurach. Podczas ostatnich targów Automechanika zaprezentowaliśmy ulepszony system wodorozcieńczalny, system drugiej generacji – stąd oznaczenie 2G w nazwie. Cechuje go doskonałe odwzorowanie kolorystyczne oraz wysoka siła krycia. Natychmiast po prezentacji zaczęły spływać do nas nowe zamówienia na ten produkt – AquaLine 2G.
Przyznam, że to nie koniec nowości, bowiem równolegle z system wodorozcieńczalnym pracowaliśmy na wyraźne życzenie naszych Klientów nad nowym systemem konwencjonalnym.
Jesteście Państwo pierwszymi, przed którymi mogę się pochwalić tym osiągnięciem. Kończymy prace wdrożeniowe i w ciągu najbliższych miesięcy system pojawi się w sprzedaży. System specjalnego stosowania Kar-Bon, bo o nim mowa to jednokomponentowe tonery bazowe mieszane w stosunku 2:1 z rozcieńczalnikiem.
Kar-Bon to wynik kilku lat pracy naszego laboratorium badawczego-rozwojowego poparty wieloma testami praktycznymi.
Największy nacisk położyliśmy na pasowalność receptur oraz łatwość aplikacji. Wsparciem jest profesjonalna, chromatyczna dokumentacja kolorystyczna w postaci ponad 5000 wymalowań kolorów. Dla systemu opracowaliśmy nowy program recepturowy, intuicyjny w obsłudze i wyposażony w wiele użytecznych funkcji, jak choćby automatyczna korekta receptur. Wraz z wersja instalacyjną oddajemy również mobilną wersję programu, bo zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest możliwość natychmiastowego uzyskania receptury na potrzebny kolor.

Tutaj pozwolę sobie wrócić do tematu szybkich napraw. Dostęp do receptur w każdym miejscu pozwala nam na naprawę w każdym miejscu – niekoniecznie w warsztacie stacjonarnym. Możliwy jest dostęp do receptur z wykorzystaniem internetowych urządzeń przenośnych, jak smartfony i tablety.

Coraz większa liczba nowych produktów wymaga właściwej ich promocji. W jaki sposób firma Multichem stara się dotrzeć do klienta, przekonać go o zasadności inwestycji w oferowane przez nią rozwiązania?
Komunikujemy się z naszymi klientami na wiele sposobów. Korzystamy m.in. z Państwa pomocy. Jednak zdajemy sobie sprawę, że nasi klienci to zapracowani ludzie, którzy nie dysponują zbyt dużą ilością wolnego czasu. Dlatego, aby jak najmniej zaburzać im harmonogram pracy, uruchomiliśmy Mobilne Centrum Szkoleniowe. Bus wyposażony jest w kompletny system Kar-Bon oraz w przenośną kabinę lakierniczą. Teraz to sam lakiernik ma możliwość przetestowania i oceny naszych produktów. Co ważne, robi to w swoim „naturalnym” środowisku pracy. Ten sposób prezentacji został bardzo ciepło przyjęty przez zainteresowanych.
Już teraz otrzymujemy prośby o zarezerwowanie terminu na okres letni.

Na koniec proszę powiedzieć, dlaczego z oferty tak wielu marek lakierniczych klient powinien sięgnąć właśnie po markę Profix?
Bo naprawdę warto. Nie proszę o zaufanie w „ciemno”, proszę jedynie o możliwość zaprezentowania naszych produktów, a ich jakość obroni się sama.

Rozmawiał: Krzysztof Dulny

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony