Lakiernictwo i blacharstwo

Lakiernictwo i blacharstwo

ponad rok temu  09.02.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

Jest szybciej, jest łatwiej
Strona 2 z 2

 

Bywa tak, że już wyjechaliście, a ktoś jeszcze później dzwoni z jakimiś pytaniami lub problemami? Może czegoś zapomniał, albo przypomniało mu się jeszcze jakieś pytanie, którego Wam nie zadał?

Pewnie, że tak bywa. Jesteśmy w ciągłym kontakcie z naszymi klientami, zawsze mogą do nas zadzwonić z jakąś sprawą. Staramy się wszelkie niejasności rozwiązywać w pierwszym kroku poprzez konsultacje telefoniczne. Natomiast jeżeli niezbędna jest wizyta doradcy technicznego, to po uprzednim ustaleniu terminu oraz zakresu konsultacji problem rozwiązywany jest na miejscu, w serwisie klienta.

 

Czy chciałby Pan coś jeszcze dodać na temat nowej technologii Lesonal WB GT?

Łatwy i szybki system za pierwszym razem...

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony