Koszty nie są może małe, ale decyduje się na to spora grupa klientów. Jeśli nie dojdzie do uszkodzenia mechanicznego pojazdu, efektami dobrej konserwacji będzie można cieszyć się przez długie lata.
Prezentowane w tym artykule zdjęcia z konserwacji dotyczą m.in. sytacji, gdzie w jednym z nowych aut zostały zdemontowane wszystkie podzespoły podwozia. Zostało ono zabezpieczone najpierw polimerami (gumami natryskowymi), a na końcu woskiem.
Wykorzystano produkt Hi-Temp Wax Dry
Hi-Temp Wax Dry to bardzo trwała i nieklejąca się powłoka woskowa na bazie wosków mikrokrystalicznych, która zapewnia doskonałą ochronę przed rdzą w oryginalnej jakości fabrycznej dla części blaszanych, wnęk i części (maszyn). Posiada doskonałe właściwości do penetracji i właściwości hydrofobowe, co pozwala mu wniknąć w najmniejsze szczeliny i tym samym niezawodnie chronić powierzchnię przez długi czas. Dzięki dodaniu wskaźnika UV zawsze można sprawdzić obecność Hi-Temp Wax Dry.
Hi-Temp Wax Dry ma wyjątkowo wysoką odporność na temperaturę dzięki specjalnemu składowi chemicznemu. Produkt pozostaje całkowicie stabilny do temperatury 170°C. Dzięki swojej bardzo wysokiej odporności temperaturowej Hi-Temp Wax Dry doskonale nadaje się do stosowania w komorze silnika pojazdu oraz w maszynowniach - produkt nie będzie spływał.
Hi-Temp Wax Dry służy do ochrony metalu i blachy przed korozją podczas budowy lub naprawy pojazdów. Doskonale nadaje się do konserwacji pustych przestrzeni, takich jak drzwi, progi i belki podwozia. Po wyschnięciu Hi-Temp Wax Dry jest całkowicie nieklejący i dlatego doskonale nadaje się również do ochrony przed rdzą podczas transportu i tymczasowego przechowywania części metalowych.
Artykuł nadesłany
Komentarze (0)