
Paleta lakierów legendarnego pick-upa została wzbogacona o kolejne pozycje. Toyota Hilux z napędem Mild-hybrid 48V ze zelektryfikowanym układem napędowym jest teraz dostępna w limitowanych kolorach nadwozia – żywej czerwieni Chilli Red oraz metalizowanej, głębokiej zieleni Dark Green Mica.
Paleta lakierów oferowanych w modelu Hilux liczy dziewięć standardowych opcji, a dla odmiany z układem Mild-hybrid 48V wprowadzono dwa dodatkowe limitowane kolory nadwozia. Oferta ikony bezdroży została wzbogacona o elegancki, metalizowany lakier Dark Green Mica (3200 zł) podkreślający terenowy rodowód modelu oraz lakier Chilli Red (dostępny bez dopłaty). Ciemnozielony odcień można zamówić dla aut z 2025 roku produkcji, a żywą czerwień dla samochodów z rocznika 2024.
Gamę Toyoty Hilux Mild-hybrid 48V otwiera wersja Active. Standardem w niej są 17-calowe felgi aluminiowe, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, 8-calowy ekran systemu multimedialnego Toyota Smart Connect, interfejsy Apple CarPlay i Android Auto, podgrzewane fotele przednie, inteligentny kluczyk, podgrzewane i elektrycznie składane lusterka zewnętrzne, chromowane klamki, lusterka oraz listwy drzwi.
Ostatnie egzemplarze z rocznika 2024 w wersji Executive wyposażone w napęd Mild-hybrid 48V kosztują od 177 400 zł netto. W tej odmianie Hilux jest dodatkowo wyposażony w 18-calowe felgi aluminiowe, podgrzewane fotele tylne, przednie i tylne czujniki parkowania, monitor panoramiczny z systemem kamer 360 stopni (PVM), nawigację satelitarną z trzyletnią aktualizacją map.
Elektryfikacja bez kompromisów
Zelektryfikowany Hilux to pełnoprawne auto terenowe, a zastosowanie 48-woltowego napędu Mild-hybrid 48V wpłynęło na płynniejszą oraz cichszą pracę wysokoprężnego, turbodoładowanego silnika 2.8 D-4D, który wytwarza teraz 204 KM (150 kW) mocy przy 3 400 obr./min oraz imponujący moment obrotowy 500 Nm w zakresie od 1 600 do 2 800 obr./min. Elektryfikacja Hiluxa pozytywnie wpłynęła również na osiągi na drodze i w terenie. Z pomocą nowego konwertera DC/DC bateria może dostarczyć dodatkowo do 12 kW mocy i 65 Nm momentu obrotowego w trakcie przyspieszania. Pozwoliło to na obniżenie o 20 procent prędkości biegu jałowego silnika z 720 obr./min do 600 obr./min, a to z kolei zwiększyło zdolność Hiluxa do pokonywania przeszkód.
Fot. Toyota
Komentarze (0)