Tegoroczne hasło przewodnie to: „Dealer i Serwis. Każdy musi zarabiać – czyli jak koncentrując się na zadowoleniu klienta wypracować zysk w firmie?”.
Międzynarodowa Konferencja Motoryzacyjna jest kontynuacją Konwencji Polskich Dealerów Samochodów oraz Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych. Odbędą się podczas niej liczne sesje merytoryczne poświęcone charakterystyce sektora blacharsko-lakierniczego, w tym obecnym problemom, trendom i perspektywom rynku.
Tegoroczna Konferencja to próba odpowiedzi m.in. na pytania:
• Jakie są sprawdzone strategie marketingowe punktu blacharsko-lakierniczego ukierunkowane na skuteczne przyciągnięcie klienta.
• Jak możemy wykorzystywać nowe media, w tym internet oraz serwisy społecznościowe do budowania wizerunku firmy.
• Narzędzia do zwiększania efektywności zarządzania sprzedażą usług i budowania zaangażowania pracowników.
• Najlepsze praktyki rozwoju sprzedaży produktów finansowych i ubezpieczeniowych w serwisach i salonach.
• Problematyka kooperacji ubezpieczycieli z serwisami blacharsko-lakierniczymi.
• Ocena rynku napraw i szkód całkowitych.
• Przedstawienie zapisów tzw. Nowego GVO.
Z kolei omówienie standardów pozyskiwania i obsługi klienta flotowego będzie jednym z istotnych elementów konferencji. Organizatorzy chcą wskazać trendy i gotowe rozwiązania, które wpłyną na zwiększenie dochodów w serwisie oraz wyeliminować błędy, które powodują, że klienci od nas odchodzą.
Imprezą towarzyszącą konferencji będzie jak co roku wystawa "Wokół rynku dealerskiego i serwisowego" poświęcona prezentacjom ofert wszystkich firm dostarczających usługi i towary dla branży sprzedaży samochodów oraz usług serwisowych.
Założeniem konferencji jest nie tylko wskazanie pewnych rozwiązań dla firm z sektora motoryzacyjnego ale również praca nad zmianą ich wizerunku i sposobu postrzeganie przez potencjalnych klientów.
Podczas konferencji zostanie wręczona nagroda „Złoty Zderzak” dla najbardziej przyjaznego Towarzystwa Ubezpieczeniowego pod względem likwidacji szkód komunikacyjnych, z punktu widzenia warsztatów naprawczych. O tym, czy powtórzy się sytuacja z lat ubiegłych, czy też ktoś nowy otrzyma "Złoty Zderzak", zdecydują przedstawiciele polskich stacji serwisowych, wyrażając swoją opinię w specjalnej anonimowej ankiecie. W tym roku zakres konkursu jest znacznie szerszy, bardziej skrupulatny i ukierunkowany również na serwisy niezależne.
Uczestnicy spotkania:
- Dealerzy samochodów z Polski i Europy.
- Serwisy mechaniczne autoryzowane i niezależne.
- Serwisy blacharsko-lakiernicze.
- Firmy dostarczające wyposażenie dla serwisów.
- Producenci i dystrybutorzy części zamiennych i lakierów.
Rozpoczęła się już promocyjna rejestracja tegorocznych uczestników Konferencji. Pierwsi mają najlepiej. Nie może Ciebie zabraknąć!
Szczegółowe informacje
www.konwencjadealerow.pl
Komentarze (0)