ReklamaB1 - prenumerata NW podstrony

Lakiernictwo i blacharstwo

Lakiernictwo i blacharstwo

5 dni temu  10.09.2019, ~ Administrator   

Miętowa szarość - kolor roku 2020 wg AkzoNobel
Strona 1 z 2

Po wnikliwej analizie światowych trendów, przeprowadzonej przez ekspertów z różnych krajów, wybrano kolor, który u progu nowej dekady wyraża istotę tego, co czyni nas ludźmi. Według Global Aesthetic Center AkzoNobel w 2020 r. we wnętrzach królować będzie Miętowa Szarość (ang. nazwa Tranquil Dawn).

Kolor Roku 2020, Miętowa Szarość, będący delikatnym odcieniem z pogranicza zieleni, błękitu i szarości, znajduje się we wszystkich czterech paletach barw ColourFutures 2020. Zostały one stworzone, aby zainspirować klientów i ułatwić im dokonanie wyboru właściwego koloru.

- Miętowa Szarość doskonale oddaje nastrój 2020 roku, pełen refleksji nad tym, co czyni nas ludźmi - wyjaśnia Heleen van Gent, szefowa Global Aesthetic Center AkzoNobel, które co roku bada i analizuje światowe trendy. -Kolor Roku 2020 jest uzewnętrznieniem naszego pragnienia, aby cenić i pielęgnować to, co pomaga nam w powrocie do natury i pokazuje, jak będzie to ważne podejście w nowej dekadzie.

Efekt wnikliwych badań

Specjaliści z obszaru farb i powłok spółki wraz z czołowymi projektantami i ekspertami z różnych dziedzin powiązanych z szeroko pojętym designem dokładnie analizują wyniki badań trendów prowadzonych przez cały rok. Następnie zostaje podjęta decyzja o zastosowaniu tych kolorów w wybranych produktach tak, aby móc zaoferować klientom jak najszerszą paletę barw zgodnie z ich oczekiwaniami i potrzebami. To najlepszy dowód na to, jak ogromną wagę AkzoNobel przywiązuje do inwestowania w wiedzę o kolorach we wszystkich obszarach swojej działalności.

Każda z czterech palet kolorów farb dekoracyjnych zewnętrznych i wewnętrznych przygotowanych na rok 2020 odpowiada konkretnym, zauważonym przez projektantów potrzebom, takim jak stworzenie przestrzeni do zabawy czy wręcz przeciwnie – wyciszenia się. Umożliwia również wyrażenie siebie poprzez odpowiedni wystrój domu. Palety podzielono tematycznie: The Care Palette, The Play Palette, The Meaning Palette oraz The Creativity Palette.

Nie tylko dla domu

– Badania, jakie prowadzimy, zostały pomyślane w taki sposób, aby we wszystkich istotnych segmentach rynku farb i powłok można było stosować się do najnowszych trendów – dodał David Menko, Chief Marketing Officer w AkzoNobel. – Nasze zespoły projektowe, uwzględniając specyfikę danego rynku, przekładają te informacje na kolory i lakiery dla różnych segmentów, w tym lakiery samochodowe, powłoki chroniące elementy architektoniczne, powłoki dla elektroniki użytkowej i drewna.

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony