ReklamaB1 - prenumerata NW podstrony

Lakiernictwo i blacharstwo

Lakiernictwo i blacharstwo

3 miesiące temu  17.06.2019, ~ Administrator   

NOVOL otwiera N-Box! Rozmawiamy o nowej linii produktów [WYWIAD]

Marcina Obara Brand Manager NOVOL & NfCC.

Strona 1 z 3

Kolejny etap w historii firmy NOVOL. 12. czerwca otworzył się N-Box i na półki sieci sklepów patronackich trafiła nowa linia – NOVOL. Dlaczego powstała nowa linia, co się w niej znajduje, dla kogo jest przeznaczona? Oto zapytaliśmy Marcina Obara – Brand Managera NOVOL & NfCC.

Czym jest N-Box? Co NOVOL zaproponował lakiernikom?

Cała historia N-Box’a rozpoczęła się w NOVOL kilkanaście miesięcy temu, gdy po szerokiej analizie rynku lakierniczego w Polsce postanowiliśmy realizować kilka projektów rozwojowych. Jednym z kluczowych była zmiana asortymentowa w kanale sklepowym. NOVOL jest jednym z najważniejszych graczy na Polskim rynku, jeżeli chodzi o sprzedaż przez sklepy lakiernicze. Nasze produkty można znaleźć w setkach sklepów w całej Polsce. Zdecydowaliśmy się dać klientom – lakiernikom coś nowego, a przy okazji zrobić to w inny sposób. Tak powstał N-Box.

Wiemy już, że z N-Box wyskoczyła nowa linia, która już w dniu premiery była dostępna w blisko 70 sklepach w Polsce. Co to za produkty? Dla jakiego klienta?

Linia NOVOL, nazywana N-ką to seria produktów zaprojektowana i stworzona dla kanału sklepowego. Od lat staramy się wsłuchiwać w potrzeby naszych klientów i tworzyć produkty dla nich, a nie dla siebie. N to seria produktów opartych o nowe, nigdy wcześniej nie stosowane przez nas receptury i nowoczesne rozwiązania technologiczne. Optymalnie szerokie portfolio uławia lakiernikowi wybór produktów, którymi wykona codzienne naprawy lakiernicze.

Mówi Pan, że to propozycja dla sklepów. Co charakteryzuje taką linie?

Podstawowym celem jaki sobie postawiliśmy było stworzenie rozwiązania technologicznego dla typowego klienta sklepu lakierniczego. Wzięliśmy pod uwagę jego możliwości sprzętowe, warunki w jakich pracuje i sposób pracy. Nie proponujemy rozwiązań, które wymuszały by inwestycje w drogi sprzęt czy dodatkowy wysiłek ludzki. Drugi aspekt to sposób przekazywania informacji technicznych o produktach. Tutaj staramy się pomóc nie tylko lakiernikom, ale i sprzedawcom w sklepach. Postawiliśmy na rozbudowaną komunikację opakowaniem – etykietą. Znajdziemy na niej elementy takie jak proste ikony określające właściwości produktu, np. wielkość naprawy do jakiej jest rekomendowany. Jeszcze większą nowinką jest umieszczenie na etykiecie skróconej karty technicznej zamiast typowych dla tej branży piktogramów. Dzięki temu sprzedawca i lakiernik mają czytelny i kompletny obraz najważniejszych parametrów technicznych jak proporcje mieszania, czasy schnięcia itp.

Tagi: NOVOL, N-Box

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 4

  • 3
    ZADOWOLONY
  • 1
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony