Lakiernictwo i blacharstwo

Lakiernictwo i blacharstwo

ponad rok temu  10.11.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

Nowa ścieżka dla Lesonala w Polsce - budowa segmentu premium

Spotkanie było znakomitą okazją do fachowych rozmów oraz wymiany poglądów na tematy stricte lakiernicze.

Strona 2 z 2

Primakolor krajowym dystrybutorem
Od 1 września 2014 roku wyłącznym partnerem handlowym marki Lesonal w zakresie technologii WB GT jest firma Primakolor Car Refinishes Polska Sp. z o.o. Firma została specjalnie zawiązana w tym celu i będzie sprzedawać tylko markę Lesonal. Zaletą takiego rozwiązania jest koncentracja na konkretnym produkcie, co automatycznie podnosi jakość marketingu i wsparcia technicznego dla klientów.
Także AkzoNobel jest zadowolony z takiego rozwiązania. Wie bowiem, że dla Primakolor Lesonal jest jedynym produktem. Koncentruje się na jego sprzedaży, bo od tego zależy jej istnienie. I tak właśnie Primakolor definiuje swój cel – sukcesywny rozwój marki Lesonal WB GT oraz jej obecność w warsztatach premium na terenie całego kraju. Zamierza najpierw nawiązać kontakt ze wszystkimi dotychczasowymi dystrybutorami.
- Z częścią już rozmawialiśmy, do pozostałych dotrzemy wkrótce. Większość chce kontynuować współpracę, ale z pewnością dojdą także nowi – informuje wiceprezes i dyrektor handlowy Primakolor Jacek Malczyk.
O podpisaniu długoterminowej umowy zadecydowało wieloletnie doświadczanie branżowe w zakresie napraw samochodowych i marek premium udziałowców Primakoloru.
- Gdy już podjęliśmy decyzję o powstaniu firmy i poszukiwaniu partnera, założyliśmy konkretne kryteria. W segmencie premium wszyscy czujemy się najlepiej ze względu na swoje dotychczasowe doświadczenia. Chcieliśmy działać na zasadzie importera lub wyłączności jakiejś marki z powodu rozwiniętej już struktury dystrybucji w branży lakierniczej w Polsce – opowiada drugi wiceprezes Primakolor, a jednocześnie także dyrektor handlowy, Wojciech Skowroński.
Primakolor to spółka polsko-holenderska. Trzyosobowy zarząd uzupełnia piętnastoosobowy zespół specjalistów handlowych i technicznych, który zapewnia sprawną oraz profesjonalną obsługę obecnych, jak i nowych klientów. Ten zespół wyspecjalizowanych handlowców i techników firmy Primakolor skoncentruje swoje działania na uzyskaniu znaczącego rozwoju sprzedaży marki Lesonal w warsztatach lakierniczych segmentu premium, tworząc profesjonalną sieć dystrybucji na terenie całej Polski. To z kolei ma zaowocować zdobyciem podobnej pozycji, jaką Lesonal ma na głównych rynkach europejskich.
- Technicy mają w praktyce prezentować i szkolić pracowników warsztatów lakierniczych. W przypadku nowej technologii zawsze pojawia się dużo pytań. Zresztą poziom umiejętności lakierników bywa różny ­– kończy Jacek Malczyk.

(km)

GALERIA ZDJĘĆ

Licznie zgromadzeni uczestnicy spotkania zorganizowanego przez AkzoNobel w centrum lakierniczym w Pruszkowie.
AkzoNobel upatruje duże nadzieje w popularyzacji brandu Lesonal.
Szefowie firmy Primakolor, od lewej: Wojciech Skowroński, Rudolf Jacobs i Jacek Malczyk, wierzą zarówno w swoje umiejętności oraz doświadczenie, jak i innowacyjność produktów Lesonal WB GT.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony