Ukazało się najnowsze wydanie „Warsztatu Blacharsko-Lakierniczego”, a w nim: wirtualny trening dla lakierników, sprężone powietrze w warsztacie lakierniczym, lakierowanie pojazdów zabytkowych... – to tylko niektóre z poruszonych tematów.
Aby zebrać informacje o najciekawszych nowościach, wybraliśmy się aż do Las Vegas, gdzie odbył się Automotive Service & Repair Week. Naszego wysłannika nie zabrakło również na Equip Auto w Paryżu – wydarzeniu, którego tegoroczna edycja okazała się wyjątkowo ważna dla międzynarodowej branży lakierniczej.
W numerze również kilka ciekawych wywiadów, m.in. ze Sławomirem Bugajskim z Akzo Nobel, który mówi o sytuacji na polskim rynku blacharsko-lakierniczym. Jak twierdzi, jego największym problemem jest szara strefa...
Aż dwa artykuły poświęciliśmy sprężonemu powietrzu. Okazuje się bowiem, że wiele zakładów inwestuje spore środki w najlepsze wyposażenie, zapominając jednocześnie o wysokiej klasy sprężarce. A przecież to właśnie sprężone powietrze jest nośnikiem lakieru, a co za tym idzie – można powiedzieć, że wręcz stanowi ono jeden z jego składników. Nawet najlepszy lakier i najlepiej przygotowaną powierzchnię łatwo można popsuć złej jakości powietrzem. Jak temu przeciwdziałać?
O tym i nie tylko w najnowszym „Warsztacie Blacharsko-Lakierniczym”. Zachęcamy do lektury.
Komentarze (0)