Marcin Raczkowski, doradca techniczny Cromax
Produkty Ultra Performance Non-Sanding Surfacer NS2081/NS2084/NS2087, bo o nich mowa, zapewniają wydajny proces przygotowania powierzchni przed lakierowaniem nowych elementów. Nowe podkłady będą dostępne w sprzedaży już na początku 2019 roku.
Jak to uporządkować?
Cromax w Polsce i na całym świecie od trzech lat rozwija swoje autorskie oprogramowanie o nazwie Process Management (PSM), służące do zarządzania procesami likwidacji szkód blacharsko-lakierniczych w warsztacie.
- Jedną z wielu korzyści, którą daje PSM, jest możliwość łatwego i szybkiego zebrania wszystkich istotnych informacji w jednym miejscu – opowiada Dariusz Niedźwiedź z Axalta, który prowadził część szkolenia poświęconą oprogramowaniu i zarządzaniu w warsztacie. – Dzisiaj informacje są na wagę złota, zebrane dane pozwalają odzwierciedlić aktualną sytuację w tworzonych w PSM automatycznych pulpitach. Aktualne pulpity i kluczowe wskaźniki są obiektywnym źródłem informacji, obejmującym między innymi aspekty wydajności, produktywności, czasu naprawy, które są wsparciem w analizie i decyzjach zarządzających. Rynek, a głównie płatnicy mają coraz większy wpływ na parametry wykonywanych napraw, więc tym bardziej rośnie znaczenie wskaźników. Jak wiemy, nie każda naprawa może nam przynieść założone przychody, ale dzięki tzw. stawce odzysku wiemy, czy oferowana nam stawka za rbg pozwala wykonać rentowną naprawę i czy nasza technologia daje takie możliwości.
Tekst i fot. Piotr Łukaszewicz
Komentarze (1)