Lakiernictwo i blacharstwo

Lakiernictwo i blacharstwo

ponad rok temu  19.01.2023, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Pistolet lakierniczy WS 400 i LS 400 SR2

Anest Iwata zaprezentowała pistolet lakierniczy WS/LS-400 SR2, który jest najbardziej nowatorskim rozwiązaniem w swojej dziedzinie. Pistolet ten został zaprojektowany we współpracy z włoskim biurem projektowym Pininfarina, które kojarzymy przede wszystkim z marką Ferrari.

Producent przkeonuje, że w dobie aktualnych, ciągłych podwyżek cen zakup pistoletu WS/LS-400 SR2 jest inwestycją pozwalającą na realne, długoterminowe oszczędności. Dlaczego?

Dzięki zastosowaniu technologii Split Nozzle (system nacinanej dyszy) przyspieszamy atomizację, zmniejszamy ilość sprężonego powietrza potrzebnego do aplikacji materiałów lakierniczych oraz minimalizujemy ilość aplikowanego materiału. Dodatkowo w pistolecie WS400/ LS400 SR2 został zaprojektowany nowy zawór powietrza oraz zawór regulacji materiału, co pozwala na dłuższą żywotność i szybszą regulację.  

To oczywiste zalety tego pistoletu. Poza tym warto docenić również jego design:  

- doskonale wyważony środek ciężkości, dzięki czemu jest bardzo poręczny,   
- manometr cyfrowy, łatwy do demontażu przed czyszczeniem pistoletu  
-zaprojektowany dla osób lewo- i praworęcznych.   

Pistolet występuje również w wersji bez manometru cyfrowego.

Split Nozzle - innowacyjna technologia atomizacji opracowana przez Anest Iwata.   

Technologia nacinanej dyszy podniosła poprzeczkę aplikacji lakierów bazowych i nawierzchniowych. Szczeliny działają w bardzo unikalny sposób, wymuszając przepływ powietrza do środka strumienia płynu, co zwiększa wydajność atomizacji pistoletu i umożliwia  kontrolowanie wielkości i spójności atomizacji, które są obecnie wymagane dla nowoczesnych materiałów lakierniczych.  

Technologia Split Nozzle zwiększa szybkość atomizacji i stabilizację kropli, równocześnie zapobiegając powstawaniu wad lakierniczych podczas lakierowania. Pomaga zredukować takie problemy, jak chmurzenie lakieru bazowego i powstawanie nierównej powierzchni na lakierach bezbarwnych.  

Udoskonalona konstrukcja dyszy optymalizuje przepływ powietrza, zmniejszając też zużycie materiału, co na dzień dzisiejszy daje nam oszczędności na warsztacie.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony