W roku 2012 minęło 130 lat, od kiedy marka Spies Hecker pojawiła się na rynku lakierów do renowacji. W czym tkwi jej siła?
Tomasz Krupa: - Siła marki Spies Hecker tkwi przede wszystkim w tradycji i kultowej już jakości popartej innowacyjnością i nowoczesną technologią.
Mariusz Safarzyński: - Źródłem siły marki jest współpraca z klientami, oparta na zaufaniu i partnerskich relacjach. O podtrzymywanie tych relacji dba cały nasz zespół – od osób pracujących blisko klientów w terenie (naszych przedstawicieli i doradców technicznych), po osoby pracujące w biurze.
Czym wyróżnia się marka Spies Hecker na rynku polskim?
Mariusz Safarzyński: - Dzięki wieloletniemu doświadczeniu marka Spies Hecker doskonale przewiduje potrzeby swoich klientów, oferując odpowiednie rozwiązania systemowe. Przykładem tego jest zeszłoroczne wdrożenie systemu Hi-TEC 480, z którego korzysta coraz więcej warsztatów w Polsce i na całym świecie.
Tomasz Krupa: - Zgodnie z ideą marki: „Po prostu bliżej”, staramy się być blisko klientów, rozwiązując wspólnie problemy, doradzając i szkoląc. To natomiast procentuje dużą lojalnością. Klienci mocno identyfikują się z naszą marką, a to na polskim rynku jest dosyć unikalne.
Jakie są prognozy na przyszłość – zarówno dla branży, jak i dla marki Spies Hecker?
Tomasz Krupa: - Trudne do przewidzenia. Mamy obecnie sytuację, w której postępuje spadek sprzedaży nowych samochodów, a sposób rozliczania zakupu środków transportu przez przedsiębiorców i polityka firm ubezpieczeniowych co do kosztorysowania i rozliczania szkód dodatkowo rzutuje na kondycję firm tego sektora.
Z drugiej strony, jestem przekonany o pozytywnym efekcie zmian w ramach naszej firmy-matki DPC. Już teraz obserwuję większe zainteresowanie i zaangażowanie klientów i dystrybutorów, dzięki którym sukcesywnie zwiększamy poziom sprzedaży, a co za tym idzie – udział rynkowy.
Mariusz Safarzyński: - Marka Spies Hecker ma silną sieć dystrybucji i solidne zaplecze sprzedażowo-techniczne. Jest to podstawa do zapewnienia dalszego wzrostu wartości marki. Mając innowacyjne produkty, cyfrowe narzędzia do zarządzania kolorami oraz know-how przekazywany klientom w specjalnie opracowanym pakiecie szkoleń, jesteśmy przygotowani na nowe wyzwania rynku.
Komentarze (0)