ReklamaBilbord - textar 01.10-31.10 Kamila

Lakiernictwo i blacharstwo

Lakiernictwo i blacharstwo

2 miesiące temu  01.08.2019, ~ Administrator   

Trendy kolorystyczne w przemyśle motoryzacyjnym
Strona 1 z 2

Projektanci BASF przedstawili nowe kolory i koncepcje kolorystyczne dla branży motoryzacyjnej. Dziewiąta odsłona globalnych trendów kolorystycznych w branży motoryzacyjnej charakteryzuje się zaangażowaniem w aktywne kształtowanie przyszłości i pokazuje, jakie kolory odzwierciedlą ducha nadchodzących czasów. Chociaż jeszcze trochę potrwa, zanim będą gotowe do zastosowania przez OEM jako kolory w motoryzacji i będzie można zobaczyć je na drogach, marka premiumGlasurit już dziś pracuje nad stworzeniem doskonałych rozwiązań w dziedzinie lakierowania. Będą one w pełni dopracowane wraz z rozpoczęciem produkcji OEM.

ACT/9, nowa kolekcja trendów kolorystycznych w przemyśle motoryzacyjnym 2019-2020, odpowiada na potrzebę aktywnego kształtowania przyszłości. Projektanci działu powłok firmy BASF przełożyli to dążenie w zbiór przyszłych inspiracji kolorystycznych dla powierzchni motoryzacyjnych, wykorzystując w tym celu analizę trendów technologicznych i zmian społecznych. W ramach tego projektu współpracowały ze sobą cztery studia projektowe z Ameryki Północnej, Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki oraz Azji i Pacyfiku. Skoncentrowanie się na tych regionach zapewniło dogłębne zrozumienie danych rynków oraz ich kluczowych motywacji kolorystycznych.

Globalne tendencje w zakresie kolorów odzwierciedlają pozytywne zaangażowanie do łączenia innowacji cyfrowych z potrzebami ludzi. Rosnące znaczenie cyfryzacji podkreśla akceptację dla wsparcia komputerowego. Zdecydowane nowe podejście do zasobów na nowo przekształca krajobrazy produktów i wzorce konsumpcji.

Zróżnicowany zakres kolorów sygnalizuje otwartość na cyfrowy postęp 

Wiele odcieni i wyraźnie różniące się poziomy nasycenia charakteryzują otwarte podejście do postępów w cyfryzacji. Wsparcie cyfrowe jest obecnie postrzegane jako naturalna część życia, a jego wpływ nadal rośnie. W związku z tym barwy przyszłej mobilności muszą być cieplejsze i bardziej przyjazne. Kolory nietypowe dla przemysłu motoryzacyjnego, takie jak żółtawe odcienie i wielowymiarowe metaliczne odcienie złota są zgodne z tymi wskazówkami. 

Odmiany odcieni metalicznych odzwierciedlają zaangażowanie konsumentów w zmianę społeczną

Trendy kolorystyczne odzwierciedlają obserwacje twórców dotyczące rosnącego pragnienia wprowadzenia istotnych zmian. Ma to wpływ nie tylko na ogólne modele konsumpcji i zachowania, ale także na cele osobiste. Jako że wielu młodych ludzi nie wykonuje zazwyczaj jednej pracy przez całe życie, proste życiorysy są zastępowane przez wieloaspektowe style życia, co obecnie określane jest mianem pokolenie „slash” (ang. „slashgeneration”). Wymaga to elastycznego nastawienia do wzorców mobilności. Pokolenie ”slash” jest nastawione na elastyczność, kreatywność i zapewnienie odpowiedniej równowagi między pracą a wypoczynkiem. Zależności te zostały uchwycone przez cały szereg metalicznych i pełnych kolorów, począwszy od jasnych aż po ciemne odcienie.

Tagi: Glasurit, BASF,

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 6

  • 1
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 3
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 1
    WKURZONY
  • 1
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony