Artystyczne wykończenie
„To niesamowite, że produkty Spies Hecker są wykorzystywane do tworzenia takich dzieł sztuki. Wiemy, że nasze lakiery zapewniają znakomity wygląd samochodom osobowym i użytkowym, ale teraz możemy potwierdzić, że doskonale sprawdzają się także w przypadku rekina młota, czy piranii. Jesteśmy dumni, że możemy brać udział w projektach Alastaira” – mówi Joachim Hinz, Spies Hecker Brand Manager na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
Polakierowane rzeźby są wysyłane do pracowni Gibsona, gdzie dodawane są pozostałe elementy: od płetw ze stali nierdzewnej, tworzonych metodą fotolitografii, po inne części z polerowanego stopu bizmutu, np. zęby w eksponacie carbon king.
Unikalne w rzeźbach Gibsona jest to, że zawierają elementy bolidów F1 – każdy opatrzony numerem seryjnym, który można połączyć z konkretnym autem i wyścigiem. Części te tworzą, między innymi, oczy piranii racing piranha, nos konia c-horse czy skrzela płaszczek manta.
Z pitstopu do Park Lane
Gibson odniósł sukces, a jego rzeźby trafiają do koneserów z całego świata. Niewielką kolekcję wystawiono w hotelu 45 Park Lane (Dorchester Group) w Londynie. Wśród eksponatów można było zobaczyć między innymi dzieło aero manta umieszczone na, tak zwanej wyspie Dorchester.
„Inspiruje mnie wiele rzeczy z otoczenia. Te rzeźby to moja pasja, bardzo zależy mi na ich perfekcyjnym wykończeniu i mam nadzieję, że ludzie to dostrzegają” – mówi Gibson.
Więcej informacji o Alastairze Gibsonie i Carbon Art 45 można znaleźć na stronie carbonart45.com. Więcej informacji o marce Spies Hecker można znaleźć na stronie www.spieshecker.pl lub u lokalnego przedstawiciela handlowego.
Komentarze (0)