Klimatyzacja

Klimatyzacja

ponad rok temu  04.04.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Nowe filtry kabinowe Sogefi

Pod brandami Purflux, Fram i CoopersFiaam firma Sogefi oferuje dwa typy filtrów chroniących pasażerów pojazdu przed szkodliwym wpływem zanieczyszczeń czy przykrymi zapachami: filtry przeciwpyłkowe i z węglem aktywnym.

Te pierwsze wychwytują zanieczyszczenia większe niż 40 mikrometrów, w tym kurz, małe cząstki roślinne, pyłki, bakterie, pył z hamulców, pleśnie, tlenki siarki i gazy spalinowe. Niedawno Sogefi wprowadziło na rynek filtr przeciwpyłkowy do samochodów Alfa Romeo Giulia (2.0 – 2.2 JTDM – 2.2D JTDM – 2.9) i Stelvio (2.0 – 2.2D – 2.9). Produkt jest dostępny pod następującymi numerami: Purflux AH519 i Fram CF12179.
Filtry z węglem aktywnym z kolei zatrzymują wszystkie wymienione zanieczyszczenia, a dodatkowo zapachy – dzięki zaawansowanej, trójwarstwowej strukturze opracowanej przez Sogefi (warstwa aktywna znajduje się pomiędzy dwiema warstwami włókniny). Dodatkowo redukują w kabinie stężenie szkodliwych gazów mogących powodować bóle głowy i kaszel.
Nowością jest filtr z węglem aktywnym do Porsche 911, Boxstera (2.5i – 2.7 – 2.9 – 3.2 – 3.4), Caymana (2.7 – 2.9 – 3.4). Produkt jest dostępny pod następującymi numerami: Purflux AHC527, Fram CFA11919 oraz CoopersFiaam PCK8485. Kolejny nowy produkt to filtr kabinowy do następujących zastosowań: Nissan Primastar (1.9 – 2.0 – 2.5 dCi) i Renault Trafic II (1.9 – 2.0 – 2.5 dCi), dostępny jako: Purflux AHC186, Fram CFA9934 i CoopersFiaam PCK8154.
Im dłużej filtr jest użytkowany, tym większa akumulacja bakterii wewnątrz pojazdu. Zużyty filtr to także trudniejszy dopływ świeżego powietrza do kabiny. W środowisku miejskim jego żywotność jest jeszcze niższa, szczególnie gdy pojazd porusza się w korkach z niskimi prędkościami i gdy spaliny mogą powodować powstawianie niebezpiecznego efektu tunelowego w przedziale pasażerskim.
Z tych powodów konieczna jest wymiana filtra kabinowego podczas dorocznego przeglądu samochodu, razem z innymi filtrami. W ten sposób korzysta nie tylko klient końcowy – kierowca, ale również mechanik, który jest w stanie zaoferować i wykonać dodatkową usługę.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony