Mobilne serwisy ogumienia okazują się bardzo popularnym rozwiązaniem w dobie pandemii koronawirusa. Takie informacje docierają z Europy Zachodniej.
Zalety takich rozwiązań są oczywiste - wygoda i bezpieczeństwo klienta, który nie musi odwiedzać warsztatu, a także wynikający z tego ograniczony do minimum kontakt między obcymi sobie ludźmi, co jest już nie bez znaczenia także dla usługodawcy.
TechnoMarketing Group (TMG) z siedzibą w Holandii informuje o dużym zainteresowaniu produktem E-CUBE. To mobilny serwis opon, który funkcjonuje już w krajach Europy, Ameryki Północnej i Azji Południowo-Wschodniej.
Wirus spowodował, że wielu sprzedawców opon na całym świecie zwraca się w kierunku oferowania zwiększonej mobilności. Nasza jednostka E-CUBE umożliwia bezpieczny serwis opon (demontaż starych, montaż nowych), ale też dodatkowe usługi, jak obsługa klimatyzacji - mówi Ralph Dubbeldam, dyrektor zarządzający TMG.
Dodatkowe innowacyjne produkty, nad którymi obecnie pracuje TMG, to m.in. mobilny podnośnik, który podniesie całe auto od razu. TMG opracowuje też wstępny prototypowy model całkowicie unikalnego mobilnego rozwiązania do regulacji geometrii kół.
Komentarze (0)