Konkurencyjne ceny lub szybsza dostawa na ALZURA Tyre24? Dla warsztatów ważne jest, aby zamówione towary były dostarczane punktualnie i niezawodnie oraz aby stany magazynowe i ceny były zawsze jak najbardziej aktualne.
Zwłaszcza w sezonie terminy dostaw muszą zostać dotrzymane, aby warsztaty i ich klienci byli zadowoleni.
-Nasi klienci w Polsce mogą polegać na naszej współpracy z 2 000 europejskich dostawców, dzięki czemu mogą najszybciej i najtaniej znaleźć poszukiwany produkt na naszej platformie B2B. Przykładowo, klient może otrzymać produkt w ciągu jednego dnia lub poczekać trzy do czterech dni i zaoszczędzić 40 procent. Jest to dla nas bardzo ważne i mocno skupiamy się na jakości oferowanych przez nas usług - wyjaśnia Michael Saitow, CEO i założyciel firmy SAITOW AG, właściciel platformy B2B ALZURA Tyre24.
Aby zapewnić optymalną przejrzystość procesu zamawiania, na platformie B2B ALZURA Tyre24 wyświetlane są przewidywane czasy dostawy wszystkich produktów.
W zależności od wybranej formy dostawy, standardowej lub ekspresowej, właściciele warsztatów mogą sprawdzić przewidywany czas dostawy, dzięki temu są w stanie zaplanować terminy. Ponadto w wyszukiwaniu uwzględnione są wszystkie hurtownie oferujące dany produkt. Wszystkie koszty dla warsztatów są również czytelnie przedstawione.
Niski współczynnik anulacji
Jedną z największych niedogodności dla sprzedawców opon, warsztatów i salonów samochodowych jest anulowanie zamówień w trakcie sezonu. Dzięki interfejsowi SOAP portal B2B znalazł sposób na ograniczenie do minimum tych irytujących anulacji, co znacznie ułatwia współpracę między dostawcami a sprzedawcami. Interfejs zapewnia aktualizację stanów magazynowych i zamówień w czasie rzeczywistym. Interfejs SOAP zapewnia, że każdy krytyczny ruch towarów jest przekazywany ad hoc. Dostawcy, korzystający z kilku kanałów sprzedaży, mogą w ten sposób łatwo dostosować poszczególne stany magazynowe bez utraty jakości. Klienci platformy mogą być pewni, że dostawcy, którzy korzystają z tej funkcji, dostarczą każdą oponę. W ten sposób można uniknąć anulacji i wynikających z nich niepotrzebnych kosztów i dodatkowej pracy. Ponadto interfejs znacznie ułatwia pracę sprzedawcom. Dzięki niemu wszystkie informacje dotyczące historii zamówień są widoczne na pierwszy rzut oka. Eliminuje to częste prośby o kopie faktur. Telefoniczne zapytania o status zamówienia stają się zbędne, dzięki czemu pozostaje więcej czasu na kontakt z klientem. Prosta funkcja śledzenia przesyłki (track and trace) umożliwia sprzedawcom informowanie klientów o statusie wysyłki opon w dowolnym momencie.
Dostawcy, którzy wyróżniają się szczególnie wysoką "jakością usług", otrzymują tytuł "dostawcy premium" na platformie B2B. Tytuł "Dostawca Premium" jest przyznawany na podstawie obiektywnych kryteriów i nie można go kupić ani zarezerwować.
Wymierne kryteria jakości to wysoki poziom zadowolenia klienta oraz późny „cut-off-time” (ostateczny czas złożenia zamówienia). W dzień roboczy zamówienia złożone do godziny 17:00 muszą zostać zrealizowane i wysłane tego samego dnia.
Czas doręczenia paczki nie może przekroczyć 24 godzin w przypadku przesyłek krajowych i 48 godzin w przypadku przesyłek międzynarodowych. Do innych norm jakości zalicza się niski wskaźnik anulacji oraz niezawodny tracking. Status zamówienia, numery przesyłek i faktur muszą być dostępne dla klienta na platformie.
Jeśli dostawca chce zakwalifikować się do nowego statusu, musi również regularnie aktualizować ceny i stany magazynowe na platformie. Kryteria obejmują również stuprocentową ochronę kupującego oraz możliwość wyboru innego adresu dostawy.
Fot. ALZURA Tyre24
Komentarze (1)