
Trwa dynamiczny rozwój Lexusa na polskim rynku. W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku klienci odebrali z salonów i zarejestrowali 8122 samochody, co jest wynikiem lepszym o 14,9% niż w pierwszym półroczu poprzedniego roku. Marka ma już 12% udziału w klasie premium i cały czas rozbudowuje swoją sieć salonów sprzedaży i autoryzowanych serwisów.
W lipcu rozpoczął działalność najnowszy obiekt – Lexus Opole, który przybliża Lexusa do osiągnięcia 100-procentowego pokrycia sprzedaży rynku premium w Polsce. To pierwszy salon marki w województwie opolskim i 24. w Polsce. Punkt zlokalizowano przy ul. Wrocławskiej 129 w Opolu. Nowy obiekt oferuje pełen zakres usług, w tym sprzedaż samochodów nowych i używanych, serwis mechaniczny, a także serwis blacharsko-lakierniczy. Na miejscu można też kupić akcesoria i części zamienne, nabyć ubezpieczenie oraz sfinansować samochód w ramach KINTO One.
Salon w Opolu ma stylowe wykończenie wnętrza, którego detale nawiązują do designu najnowszych modeli marki. W środku zastosowane także charakterystyczne dla japońskiej kultury wzory, faktury i detale. Przestrzeń imponuje ergonomią i wygodą dla klientów, a o przyjemną atmosferę dbają specjalnie dostosowane nagłośnienie, oświetlenie, a nawet zapach.
Wyróżnikiem sieci sprzedaży Lexusa w Polsce jest jakość obsługi klienta. Każdy salon marki funkcjonuje zgodnie z zasadami japońskiej gościnności Omotenashi, która oznacza dbałość o najdrobniejsze detale przez cały kontakt z klientem. W każdym salonie marki obecny jest także Omotenashi Manager, który dba o to, aby każdy klient został zauważony, serdecznie przywitany i był przez cały czas pod opieką.
Fot. Lexus
Komentarze (0)