Nazwa sieci warsztatowej
EuroWarsztat
Nazwa podmiotu organizującego sieć
Groupauto Polska Sp. z o.o.
Określenie działalności
EuroWarsztat jest jedną z największych niezależnych sieci naprawczych na świecie, obejmuje 28 krajów na 5 kontynentach. Zakres działalności zawiera kompleksową obsługę i naprawę pojazdów osobowych i dostawczych różnych marek. Obsługujemy klientów indywidualnych i flotowych.
Liczba zrzeszonych członków
Około 200 w Polsce i ponad 6500 na świecie.
Rodzaje usług
Diagnostyka, mechanika, naprawy skrzyń biegów, układów hamulcowych, klimatyzacji, elektryki, blacharstwa, lakiernictwa i inne. Lista usług oferowanych w poszczególnych serwisach dostępna jest na stronie eurowarsztat.pl.
Korzyści z członkostwa w sieci
- Wizualizacja. Charakterystyczny i profesjonalny wizerunek sieci pozwala wyróżnić warsztat na rynku lokalnym i identyfikuje go jako część międzynarodowej sieci. Serwis otrzymuje wsparcie przy tworzeniu i realizacji wizualizacji, a projekty dopasowane są do indywidualnych potrzeb.
- Szkolenia. Zapewniamy bezpłatne szkolenia dla uczestników sieci. Ich tematyka dotyczy aktualnych zagadnień i problemów spotykanych w codziennej pracy serwisu: dla właścicieli – poszerzają wiedzę z zarządzania serwisem oraz poprawę efektywności finansowej i operacyjnej; dla doradców serwisowych – w zakresie sposobów komunikacji i sprzedaży usług i produktów; dla mechaników – z diagnostyki i napraw nowoczesnych systemów oraz układów w pojazdach. Najlepszym uczestnikom dedykowana jest seria szkoleń praktycznych na poziomie ekspert.
Program szkoleń oparty jest także na formule online. Wykorzystując wszystkie formy nauki, możemy efektywniej budować ścieżkę edukacji naszych warsztatów. Rozbudowujemy także ofertę o nieograniczony dostęp do interaktywnych materiałów, filmów szkoleniowych i praktycznych porad.
- Marketing. Organizujemy promocje i kampanie wyłącznie dla EuroWarsztatów, uzupełniając bogatą ofertę naszych dystrybutorów. W ramach ogólnopolskich kampanii reklamowych prowadzimy także działania w formie marketingu cyfrowego i docieramy do klientów ostatecznych, m.in. w social media i w TV.
- Wsparcie techniczno-prawne. Udostępniamy wsparcie w postaci infolinii w zakresie nietypowych i trudnych usterek pojazdów oraz wiedzy prawnej dotyczącej prowadzenia warsztatu samochodowego.
- Program lojalnościowy EuroClub. Zakupy realizowane u naszych dystrybutorów są premiowane punktami, które można wymieniać na nagrody związane z prowadzeniem i rozwojem serwisu.
Zobowiązania członków
Aktywne uczestnictwo w organizowanych przez sieć działaniach, szkoleniach oraz promocjach. Serwis zobowiązany jest do przestrzegania standardów sieci w zakresie wizerunku i obsługi klienta.
Struktura zarządzania siecią
Network manager (cele strategiczne) i koordynatorzy krajowi (bieżące działania, codzienny kontakt z EuroWarsztatami).
Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Platforma komunikacyjna GNM łączy warsztat z klientem, dostawcą, dystrybutorem części i koordynatorami sieci. Cyklicznie wysyłane są informacje mailem, SMS-y i newslettery. Kontaktujemy się również na grupie w social mediach.
Dostawy i czas realizacji
Przynależność do Groupauto zapewnia bezpośredni dostęp do dystrybutorów części w całej Polsce. Czas i częstotliwość dostaw zależą od regionu.
Plany rozwoju
Rozbudowa wdrożonych narzędzi i systemów online oraz rozwijanie projektu flotowego.
Warunki przystąpienia do sieci
- Najważniejsze wymogi:
- pozytywny wynik audytu koordynatora EuroWarsztat,
- BOK,
- poczekalnia dla klientów,
- 3 stanowiska robocze.
Koordynator sieci:
Andrzej Guzek
Network Manager
tel. 662 239 357
EuroWarsztat
Al. Jerozolimskie 136
02-305 Warszawa
www.eurowarsztat.pl
Komentarze (0)