Sieci warsztatowe

Warto wiedzieć

6 miesięcy temu  20.12.2023, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 2 minuty

Škoda wdraża nową identyfikację wizualną w salonach dealerskich

Škoda rozpoczęła globalne wdrażanie nowej identyfikacji wizualnej w swojej rozległej, liczącej ponad 4000 punktów, sieci salonów dealerskich. Pierwsze odświeżone lokale znajdują się w Wietnamie oraz w Estonii.

Odświeżone CI marki Škoda łączy jej bogatą tradycję z przyszłościowymi rozwiązaniami. Dwuwymiarowe logo odzwierciedla zwrot w kierunku bardziej zdigitalizowanej komunikacji, podczas gdy użycie kolorów Emerald Green i Electric Green symbolizuje zaangażowanie w ekologię i zrównoważony rozwój. Aspekty te są również widoczne w projekcie każdego salonu marki. Nowe znaki zostały zaprojektowane tak, aby były kompatybilne z istniejącymi, dzięki czemu wdrożenie odświeżonego CI jest zarówno prostsze, jak i bardziej zrównoważone.

- Nowa identyfikacja odzwierciedla nasze nastawienie na rozwój w kierunku przyszłości mobilności i cyfryzacji. Jesteśmy w trakcie wprowadzania najważniejszej aktualizacji CI od 30 lat, zaczynając od materiałów informacyjnych i komunikacyjnych, a teraz rozszerzając ją na nasze salony na całym świecie. Są one kluczowe w budowaniu relacji między marką a klientami, umożliwiając bezpośrednie doświadczenie tego, co reprezentuje Škoda - mówi Martin Jahn, Członek Zarządu Škoda Auto ds. Sprzedaży i Marketingu.

Jako pierwsi nowy design korporacyjny Škody w salonie mogli zobaczyć klienci w Wietnamie. Wraz z wejściem marki na rynek, 23 września oficjalnie otwarto punkty w Hanoi, Vinh, Buôn Ma Thuột i Ho Chi Minh City. We współpracy z lokalnym partnerem, TC Group, Škoda zamierza rozszerzyć swoją sieć dealerską do 20 salonów do 2025 roku oraz do 30 punktów do 2028 roku.

Fot. Škoda

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony