Škoda rozpoczęła globalne wdrażanie nowej identyfikacji wizualnej w swojej rozległej, liczącej ponad 4000 punktów, sieci salonów dealerskich. Pierwsze odświeżone lokale znajdują się w Wietnamie oraz w Estonii.
Odświeżone CI marki Škoda łączy jej bogatą tradycję z przyszłościowymi rozwiązaniami. Dwuwymiarowe logo odzwierciedla zwrot w kierunku bardziej zdigitalizowanej komunikacji, podczas gdy użycie kolorów Emerald Green i Electric Green symbolizuje zaangażowanie w ekologię i zrównoważony rozwój. Aspekty te są również widoczne w projekcie każdego salonu marki. Nowe znaki zostały zaprojektowane tak, aby były kompatybilne z istniejącymi, dzięki czemu wdrożenie odświeżonego CI jest zarówno prostsze, jak i bardziej zrównoważone.
- Nowa identyfikacja odzwierciedla nasze nastawienie na rozwój w kierunku przyszłości mobilności i cyfryzacji. Jesteśmy w trakcie wprowadzania najważniejszej aktualizacji CI od 30 lat, zaczynając od materiałów informacyjnych i komunikacyjnych, a teraz rozszerzając ją na nasze salony na całym świecie. Są one kluczowe w budowaniu relacji między marką a klientami, umożliwiając bezpośrednie doświadczenie tego, co reprezentuje Škoda - mówi Martin Jahn, Członek Zarządu Škoda Auto ds. Sprzedaży i Marketingu.
Jako pierwsi nowy design korporacyjny Škody w salonie mogli zobaczyć klienci w Wietnamie. Wraz z wejściem marki na rynek, 23 września oficjalnie otwarto punkty w Hanoi, Vinh, Buôn Ma Thuột i Ho Chi Minh City. We współpracy z lokalnym partnerem, TC Group, Škoda zamierza rozszerzyć swoją sieć dealerską do 20 salonów do 2025 roku oraz do 30 punktów do 2028 roku.
Komentarze (0)