Sieci warsztatowe

Sieci warsztatowe

ponad rok temu  10.02.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Q-Service Castrol

1. Nazwa sieci warsztatowej
Q-Service Castrol

2. Nazwa podmiotu organizującego sieć
Inter Cars

3. Określenie działalności
Q-Service Castrol to wyjątkowa sieć niezależnych warsztatów samochodowych. Od ponad 20 lat pomaga zrzeszonym w niej specjalistom docierać i obsługiwać klientów ufających tej marce.
Transparentne reguły i wysokie standardy to te elementy, które sprawiły, że Q-Service to obecnie największa tego typu organizacja w Polsce. Warsztaty decydujące się dołączyć do tej struktury traktowane są na zasadach partnerskich.
Liczne działania marketingowe, programy lojalnościowe i dostęp do szerokiej bazy szkoleń sprawiają, że rozwój warsztatu po przyłączeniu do sieci jest bardzo dynamiczny.
Partnerstwo z marką Castrol stworzyło zupełnie nową jakość na polskim rynku. Pierwszą i najważniejszą zmianą jest wprowadzenie zmodyfikowanej identyfikacji wizualnej. Nowe logo jest ewolucją dotychczasowego emblematu. Połączenie niebieskiego i zielonego z nowoczesnym designem jasno wskazuje, że od tej pory  Q-Service Castrol będzie marką konsumencką, nastawioną na jakość i profesjonalizm.

4. Liczba zrzeszonych członków
200

5. Rodzaje usług
Q-Service Castrol oferuje kompleksową obsługę wszystkich marek samochodów osobowych i użytkowych. Warsztaty zrzeszone w sieci oferują szeroki wachlarz usług: przeglądy bieżące i okresowe, naprawy zawieszenia i hamulców, wymiany amortyzatorów, tłumików i opon, naprawy mechaniczne oraz ustawienia geometrii, elektronika samochodowa, holowanie, tuning.
Klienci korzystający z usług warsztatów zrzeszonych pod logo tych organizacji mają pewność, że ich pojazd jest w rękach profesjonalistów.

6. Korzyści z członkostwa w sieci
- Programy inwestycyjne na rozwój i wyposażenie serwisu.
- Programy finansowania rozwoju.
- Ogólnopolska reklama sieci.
- Profesjonalna i skrojona według potrzeb strona internetowa.
- Szkolenia produktowe i techniczne podnoszące wiedzę i umiejętności mechaników oraz umożliwiające wymianę doświadczeń.
- Bezpłatny pakiet oznakowania sieciowego, wzmacniający wiarygodność serwisu.
- Sieciowe książki serwisowe i druki zlecenia naprawy.
- Gwarancja umowna dla klienta wspólna w całej sieci.
- Akcje serwisowe promujące produkty i korzystanie z usług sieci.
- Doradztwo przy inwestowaniu w wyposażenie warsztatowe.
- Pierwszeństwo w otrzymywaniu informacji o nowościach, promocjach, szkoleniach, ofertach.
- Dostęp do szerokiego asortymentu części zamiennych i eksploatacyjnych.
- Codzienne dostawy części do warsztatu, katalog drukowany, zamówienia online.
- Pozycjonowanie w serwisie Motointegrator.
- Integrujące spotkania sieciowe.

7. Zobowiązania członków
Utrzymanie aktywnej współpracy handlowej z Inter Cars SA. Wyposażenie warsztatu pozwalające na wykonanie podstawowego zakresu usług. Gwarancja na naprawę obowiązująca na terenie całej Polski. Oznakowanie zgodne ze standardami sieci, posługiwanie się książeczkami serwisowymi.

8. Struktura zarządzania siecią
Zarządzanie siecią odbywa się w oparciu o filie, przedstawicieli handlowych, regionalnych dyrektorów wraz zespołami oraz działy Inter Cars SA: sieci serwisowych i wyposażenia warsztatów.
W 2020 roku sieć powołała również radę, w skład której wchodzą przedstawiciele warsztatów w niej zrzeszonych.

9. Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Bieżące informacje i oferty przekazywane są za pomocą: poczty elektronicznej, newsletterów, magazynów „Wiadomości IC” oraz nowych mediów. Członkowie sieci mogą także korzystać z programu Katalog Online, telefonów korporacyjnych i stron internetowych sieci, panelu do zarządzania warsztatem oraz strony Motointegrator.com. Ważną rolę w komunikacji odgrywają również przedstawiciele handlowi (menedżerowie regionalni) Inter Cars SA.

10. Dostawy i czas realizacji
Dostawy do warsztatów sieciowych realizowane są przez 250 filii rozmieszczonych na terenie całego kraju. Serwis zaopatrywany jest w potrzebne części co najmniej 3 razy dziennie, a czas dostarczenia nawet najtrudniej dostępnych produktów zazwyczaj nie przekracza 12 h.

11. Plany rozwoju
Docelowo obsługa serwisowa w standardach autoryzowanych stacji i najwyższej jakości obsługa klienta. Z racji obecności na 16 rynkach europejskich – stworzenie największej i najbardziej rozpoznawalnej europejskiej sieci warsztatów.

12. Warunki przystąpienia dla nowych członków
Pozytywne przejście audytu, zobowiązanie się do przestrzegania wszystkich zasad i warunków uczestnictwa dotyczących członków sieci.

Koordynator
Marta Ciesielska
kierownik działu sieci serwisowych

DANE KONTAKTOWE
Inter Cars SA
ul. Gdańska 15, Cząstków Mazowiecki
05-152 Czosnów

GALERIA ZDJĘĆ

Marta Ciesielska
Q-Service Castrol

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony