Oleje i środki smarne Castrol są używane w bezzałogowej misji badawczej łazika Perseverance prowadzonej przez amerykańską agencję kosmiczną NASA na Marsie w temperaturach rzędu minus 153 stopni Celsjusza.
Firma Castrol opublikowała serię „Castrol na Marsie” („Castrol on Mars”) – nowy cykl podcastów, który prezentuje grupę inspirujących naukowców, astronautów, kierowców wyścigowych, inżynierów i liderów myślenia koncepcyjnego. Wszyscy opowiadają swoją historię o tym, czego potrzeba, aby radzić sobie w najbardziej ekstremalnych warunkach na naszej planecie – a nawet w kosmosie. Podcastów „Castrol na Marsie” można posłuchać tutaj: https://www.castrol.com/pl_pl/poland/home/castrol-in-space/castrol-on-mars-podcast-series.html
Oleje i środki smarne Castrol są obecnie wykorzystywane 400 milionów kilometrów stąd, w temperaturach rzędu minus 153 stopni Celsjusza, w ramach bezzałogowej misji badawczej łazika Perseverance prowadzonej na Marsie przez amerykańską agencję kosmiczną NASA. Specjalnie stworzone przez Castrol smary Braycote i oleje Brayco zapewniają niezbędne smarowanie przyrządów naukowych, w tym stacji pogodowej, spektrometru ultrafioletowego i mikrokamery laserowej. Produkty Castrol, zarówno te wybrane przez NASA, jak i przez warsztaty tu na Ziemi, oferują bardzo wysoki poziom trwałości.
Ten ośmioodcinkowy cykl, dostępny we wszystkich głównych serwisach streamingowych, zawiera komentarze astronautów Sandry Magnus i Roberta Thirska, którzy opisują, jak radzili sobie w ekstremalnych warunkach w kosmosie. Sarah Cruddas, zajmująca się sprawami kosmosu dziennikarka, prezenterka międzynarodowej telewizji i wielokrotnie nagradzana autorka, mówi zaś o tym, z czym mierzy się Perseverance, marsjański łazik NASA, w trakcie swojej niezwykłej misji.
Badania pokazują, że…
35% regularnych słuchaczy podcastów interesuje się tematami związanymi z techniką i nauką*. Cykl “Castrol na Marsie” otrzymał już główną nagrodę w kategoriach “Dokument” I “Technologia” w prestiżowym konkursie “Communicator Awards”.
Elizabeth Jones z Castrol Global Communications powiedziała: „Nasz nowy cykl podcastów podkreśla, czego potrzeba, aby z powodzeniem działać w najbardziej odległych, ekstremalnych środowiskach. Dzięki angażującym i osobistym historiom poszukiwaczy przygód i śmiałków z całego świata warsztaty mogą wykorzystać te materiały do budowania zaufania, generowania możliwości sprzedaży i wzmacniania więzi z szeroko pojętą marką Castrol”.
Fot. Castrol
Komentarze (0)