Paliwa i oleje

Paliwa i oleje

ponad rok temu  26.11.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

Castrol Service Plus

W ostatnich latach coraz więcej właścicieli samochodów decyduje się skorzystać z usług niezależnego warsztatu naprawczego. W takim punkcie obsługę na wysokim poziomie jest w stanie zapewnić serwis współpracujący z godnymi zaufania partnerami, takimi jak na przykład firma Castrol.

O najnowszej ofercie opowiada Leszek Radzikowski, dyrektor ds. dystrybucji Castrol w Polsce.

Czym jest Castrol Service Plus?
To pierwsza tego typu kompleksowa oferta dla warsztatów, wspierająca rozwój warsztatów nieautoryzowanych. Jest ona efektem naszych długoletnich doświadczeń (współpracuje z nami już ponad 4500 serwisów w Polsce) i obserwacji rynku. Co bardzo ważne, nowa oferta jest dostępna dla każdego warsztatu, nawet niewielkiego. I każdy przystępujący do programu serwis może liczyć na ofertę dopasowaną do jego potrzeb, wsparcie marketingowe i szkoleniowe, a także tzw. pakiet startowy i opiekę regionalnego przedstawiciela handlowego.

Skąd pomysł?
To odpowiedź na zapotrzebowanie rynku. Warsztaty walczą o klienta, a duży partner, taki jak Castrol, może w tej walce pomóc. Jeśli chodzi o nasze cele biznesowe to program Castrol Service Plus z pewnością pozwoli nam nawiązać stałą współpracę z wieloma nowymi warsztatami. Pamiętamy również o tych serwisach, które podpisały z nami umowy już wcześniej. Program ma także zwiększyć świadomość marki Castrol wśród klientów oraz właścicieli serwisów. Jesteśmy przecież, o czym nie wszyscy pamiętają, nie tylko producentem olejów silnikowych, lecz także mamy w ofercie oleje przekładniowe, smary, płyny hamulcowe, płyny chłodnicze i wiele innych produktów, również do motocykli.

Jakie korzyści ze współpracy z firmą Castrol czerpie warsztat?
W ramach umowy przewidziany jest między innymi branding, czyli pomoc w wyróżnieniu warsztatu i prawidłowym jego oznaczeniu. Każdy warsztat otrzyma również możliwość pełnego przeszkolenia pracowników z zakresu dobierania i stosowania olejów i innych płynów eksploatacyjnych oraz certyfikat autoryzacji Castrol. Nowością na naszym rynku jest możliwość wyposażenia pracowników w estetyczne kombinezony robocze, które mogą być oznakowane nazwą czy logo warsztatu. By właściciel serwisu nie musiał się zajmować odzieżą pracowników, Castrol podpisał umowę z firmą Berendsen, która dostarcza kombinezony, zajmuje się ich praniem, naprawami i wymianą.

Warsztat podpisuje umowę i co dalej?
W ramach tzw. pakietu startowego po podpisaniu umowy warsztat otrzymuje katalog produktów, tabelę doboru oleju do ponad 300 różnych rodzajów silników, książeczki serwisowe i zawieszki do wymiany oleju. A to dopiero początek współpracy.

Na jakiego rodzaju wsparcie inwestycyjne mogą liczyć właściciele warsztatów w ramach Castrol Service Plus?
Nasza oferta przewiduje szereg rozwiązań, które pomogą rozwijać warsztaty. Szczegóły oferty zależą od indywidualnej oceny serwisu przez regionalnego przedstawiciela handlowego, a także od potrzeb wskazanych przez właściciela warsztatu. Warsztaty przystępujące do Castrol Service Plus mogą liczyć na wymierne korzyści wynikające ze współpracy z firmą Castrol, m.in. bonusy na zakończenie każdego kwartału, zależne od wielkości sprzedaży.
Nawet niewielki warsztat, który wymienia średnio 8 l oleju dziennie, może liczyć na korzyści na poziomie kilku tysięcy złotych rocznie.

Często problemem dla warsztatów przy tego typu współpracy jest konieczność zamawiania dużych partii oleju...
Nowością i sporym ułatwieniem dla warsztatów jest sposób zarządzania stanami magazynowymi. Przedstawiciele Castrol oferują swoją pomoc w doborze właściwej dla danego warsztatu oferty olejów silnikowych i pozostałych produktów na podstawie analizy dotychczas obsługiwanej floty. Dzięki temu zakupy warsztatu są idealnie dopasowane do jego potrzeb, a udział w programie ułatwia utrzymanie jak najmniejszych stanów magazynowych. W niektórych sytuacjach kilka najbardziej uniwersalnych beczek zastąpi dziesiątki pojedynczych butelek oleju. Dla warsztatu to istotne odciążenie i możliwość wygospodarowania miejsca np. na części zamienne.

Czy mechanicy będą mieli szansę na rozwijanie umiejętności i poszerzanie swojej wiedzy?
Przystąpienie do programu Castrol Service Plus daje nie tylko opisane wyżej korzyści, lecz także jest przepustką do systemu szkoleń. Od ubiegłego roku odbywają się one według nowej, interaktywnej formuły, z wykorzystaniem eksperymentów. Uczestnicy szkoleń mogą przekonać się, jak przebiega proces dyspergowania sadzy w oleju, a także po co stosuje się dodatki uszlachetniające. Mogą też zobaczyć doświadczenie z użyciem ciekłego azotu obrazujące, jak zachowuje się olej mineralny i syntetyczny w bardzo niskich temperaturach. Trenerzy posługują się praktycznymi przykładami, prezentując zniszczone części silnika i objaśniając, do jakich uszkodzeń może dojść między innymi w wyniku niewłaściwego doboru oleju.
Przywiązujemy do szkoleń ogromną wagę, gdyż to właśnie mechanicy i doradcy serwisowi są dla wielu klientów najważniejszym źródłem informacji na temat olejów i bardzo często polegają na ich opinii przy doborze oleju. Wiele informacji technicznych mechanicy znajdą w tworzonym specjalnie dla nich newsletterze technicznym, można się zapisać na jego subskrypcję na stronie www.warsztat.castrol.pl.

Jak dołączyć do programu?
Ze szczegółami oferty można zapoznać się na stronie www.warsztat.castrol.pl. Również inżynierowie sprzedaży Castrol i przedstawiciele dystrybutorów współpracujących z firmą pomogą w wyjaśnieniu i przygotowaniu dedykowanej oferty. Ja mogę tylko zaprosić do programu i zapewnić, że innej tak kompletnej oferty obsługi warsztatów nie da się znaleźć na rynku

Tagi: castrol,

GALERIA ZDJĘĆ

Castrol Service Plus
Castrol Service Plus
Castrol Service Plus
Castrol Service Plus
Castrol Service Plus

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony