Klienci indywidualni są coraz bardziej wymagający i cenią swój czas. Nie chcą go marnować na wczytywanie się w skomplikowane parametry techniczne na etykiecie. Oczekują, że najważniejsze dla nich informacje będą widoczne już na pierwszy rzut oka na sklepowej półce. Częściej zwracają też uwagę na ekologię czy wygodę wlewania. Uwzględniając te potrzeby, marka FUCHS wychodzi do nich z ofertą nowych opakowań.
Ergonomia i bezpieczeństwo to podstawa
Ulepszone rozwiązania FUCHS to butelki 1-litrowe z pojedynczym uchwytem oraz 5-litrowe z uchwytem podwójnym. W odświeżonej gamie opakowań olejów silnikowych FUCHS zmienił się też kształt butelek. Od tej pory są jeszcze wygodniejsze w użyciu. Poprawa ergonomii to zasługa m.in. dopracowanej konstrukcji szyjki, zapewniającej sprawne wlewanie.
Dodatkowo, nowa ochronna nakrętka da Ci pewność, że butelka nie była wcześniej otwierana.
Opinia konsumentów napędza biznes
Kierując się zdaniem klientów, producent środków smarnych FUCHS ulepszył swoje etykiety butelek z olejem silnikowym. Nowy wariant wizualny to przede wszystkim:
- łatwo rozpoznawalne obrazy,
- jasne komunikaty,
- czytelne piktogramy,
- pomocne kody kolorystyczne.
Wszystko to sprawia, że dobór odpowiedniego produktu do pojazdu jest łatwiejszy niż kiedykolwiek.
Nowe opakowania a ekologia
Nowsze butelki są bardziej przyjazne środowisku. Ulepszona gama FUCHS to mniejsza ilość odpadów i zredukowany ślad węglowy.
Tworzywo opakowania pochodzi przynajmniej w 30 procentach z recyklingu (PCR). Poza tym warto pamiętać o tym, że smary FUCHS są produkowane w fabrykach neutralnych pod względem emisji CO2.
W FUCHS klient zawsze może znaleźć idealny olej wysokiej jakości do swojego pojazdu. Z nowymi opakowaniami zakup jest jeszcze korzystniejszy, bo zyskuje się:
- gwarancję oryginalności,
- przyjazne dla środowiska butelki: łatwiejsze, bezpieczniejsze, czystsze w użyciu,
- etykiety, które ułatwiają dobór oleju,
- świadomość, że używa się bardziej zrównoważonego ekologicznie produktu.
Więcej szczegółów na www.fuchs.com/pl-pl/pl/produkty/nowe-opakowania-fuchs/
Komentarze (0)