Paliwa i oleje

Paliwa i oleje

Oleje silnikowe

miesiąc temu  16.10.2018, ~ Bartłomiej Ryś   

Dobry serwis olejowy przyciąga klientów
Strona 1 z 2

Rozwój biznesu bez pomocy partnerów jest czasami trudny lub wręcz niemożliwy. Przekonuje się o tym wielu właścicieli warsztatów niezależnych. Dlatego warto zdobywać nowych klientów przy wsparciu znanej marki, która oferuje wysokiej jakości produkty i cieszy się dobrą opinią konsumentów. Przykład PAPIS AUTO Serwisu z Drzewicy - jednego z około 3000 uczestników programu Mobil 1 Workshop - pokazuje, że współpraca z renomowaną marką olejową ma sens i przynosi warsztatom realne korzyści.

Program Mobil 1™ Workshop zrzesza warsztaty z Polski oraz 28 innych krajów w Europie. Jego uczestnicy otrzymują produkty i branding Mobil 1, ale również wsparcie techniczne, sprzedażowe i marketingowe. Dzięki takiej współpracy warsztat może podkreślić swoją obecność na rynku lokalnym, wzmocnić swoją wiedzę i przewagę konkurencyjną oraz skutecznie budować pozytywne skojarzenia u klientów, którym zależy na serwisowaniu auta z użyciem wysokiej jakości produktów.

Warsztat prowadzę od 2000 roku i od początku używam olejów i smarów Mobil 1. Do programu Mobil 1 Workshop zaprosił nas Ekonaft, autoryzowany dystrybutor olejów i smarów ExxonMobil. Otrzymaliśmy materiały promocyjne, wielokrotnie uczestniczyliśmy w szkoleniach technicznych. Tak się składa, że Mobil jest wiodącą marką w naszym regionie, a wymiana oleju przy podniesionym aucie to doskonała okazja do sprawdzenia innych podzespołów w samochodzie” – mówi Stanisław Papis, właściciel warsztatu PAPIS AUTO Serwis oraz Stacji Kontroli Pojazdów w Drzewicy.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROGRAMIE MOBIL 1 WORKSHOP

  • Powiązanie warsztatu z wiodącą marką – siła marki Mobil 1 pomaga w promocji oraz podkreśla stosowanie wysokiej jakości produktów smarnych.
  • Wsparcie w zakresie oznakowania i marketingu – dzięki materiałom promocyjnym Mobil 1 Workshop pomaga dbać o atrakcyjny wygląd serwisu i przyciąga klientów.
  • Wiedza i wsparcie w zakresie standardów pracy – dzięki kompleksowej pomocy, obejmującej m.in. profesjonalne szkolenia i rozwój umiejętności sprzedażowych, warsztat otrzymuje wszystkie narzędzia niezbędne do uzyskania eksperckiej wiedzy o serwisie olejowym i maksymalizacji zysków.

W ocenie uczestnika programu Mobil 1 Workshop wybór dobrego oleju rośnie na znaczeniu.

Dzisiaj łatwo znaleźć opinie o każdym produkcie w internecie, a klienci nie godzą się na wybór części i płynów eksploatacyjnych o wątpliwej jakości. W przypadku olejów Mobil relacja ceny do jakości jest na tyle atrakcyjna, że kierowcy sięgają po ten produkt i zgadzają się na jego użycie w swoim aucie. Większość naszych klientów pamięta o okresowych przeglądach i na olejach silnikowych oraz filtrach nie oszczędza” – dodaje.

Poleć innym

GALERIA ZDJĘĆ

Dobry serwis olejowy przyciąga klientów
Dobry serwis olejowy przyciąga klientów
Dobry serwis olejowy przyciąga klientów
Dobry serwis olejowy przyciąga klientów

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 3

  • 1
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 2
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (1)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~ test 1 miesiąc temu Visit W3Schools
    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
do góry strony