Raz w roku TotalEnergies Marketing Polska zaprasza swoich dystrybutorów na spotkanie, które jest okazją do zacieśnienia współpracy i budowania pozytywnych relacji biznesowych.
Program był tradycyjnie napięty. Konferencja stanowiła świetną okazję do przedstawienia długoterminowych planów działania TotalEnergies Marketing Polska oraz nowych projektów. Nie zabrakło podsumowania wyników w oparciu o dane z bieżącego roku. Istotnym punktem było spotkanie z nowym dyrektorem generalnym TotalEnergies Marketing Polska – Jesperem Rosenkransem. Z kolei podczas uroczystej kolacji przekazano nowe, sygnowane logo Total- Energies, certyfikaty autoryzowanych dystrybutorów.
Główną atrakcją pierwszej, integracyjnej, części spotkania było podstawowe szkolenie torowe na Torze Modlin. Gości zachwyciły nie tylko pomysł i formuła szkolenia, ale także udostępnione do jazdy nietuzinkowe pojazdy.
Dodatkową atrakcją była obecność gości specjalnych. Ambasadorka marki Elf Gosia Rdest podczas konferencji opowiedziała o swojej karierze w motorsporcie i aktualnych startach w serii wyścigowej Alpine ELF Europa Cup, zaś Patryk Mikiciuk podzielił się motoryzacyjnymi przygodami i wrażeniami z jazdy podczas szkolenia na torze.
– Zawsze miło jest spędzić czas z naszymi klientami – komentuje Jesper Rosenkrans, dyrektor generalny Total-Energies Marketing Polska. – To oni są w centrum wszystkiego, co robimy, i uważam, że właśnie teraz było to szczególnie ważne, ponieważ mieliśmy kilka lat ograniczonych kontaktów bezpośrednich z powodu pandemii. Wyczuwałem naprawdę świetną energię między naszymi zespołami i dystrybutorami, a także pomiędzy ludźmi podczas konferencji.
Komentarze (0)