Shell w trosce o środowisko naturalne wprowadził do produkcji bardziej ekologiczne i ergonomiczne opakowania olejów silnikowych Shell Helix. Wraz z zastosowaniem nowych rozwiązań produkcyjnych pozwalających na stworzenie lżejszych opakowań, nadano im nowy, bardziej ergonomiczny kształt. Opakowania olejów Shell Helix o pojemności 4 litrów zostały wyposażone w dwa uchwyty, ułatwiające przenoszenie, jak i nalewanie oleju. Uproszczeniu i ujednoliceniu poddano także oznaczenia butelek, dodatkowo wzbogacając je o czytelne etykiety ułatwiające użytkownikowi szybką i intuicyjną identyfikację najważniejszych parametrów oleju.
Mniej znaczy więcej!
Trzy lata temu Shell rozpoczął globalny projekt zmiany produkcji opakowań mający na celu redukcję zużycia plastiku. W efekcie ograniczono jego zużycie o 11%. Takie rozwiązanie wpłynęło na zmniejszenie zużycia tworzywa sztucznego o blisko 2500 ton rocznie.
- Ekologia to obszar, który zdeterminował sposób produkcji na całym świecie, dotyczy to także olejów i smarów samochodowych – podkreśliła Karolina Ejsmond, Lubricants Marketing Manager Shell Polska. - Shell dostrzegł konieczność inwestowania w ekologiczną produkcję opakowań w celu ograniczenia ich szkodliwego wpływu na środowisko naturalne. Nowe opakowania olejów Shell Helix o pojemnościach 1 litra oraz 4 litrów z dwoma uchwytami ułatwiają przenoszenie oraz nalewanie oleju. Projektując nowy kształt opakowań, Shell połączył funkcjonalność i wygodę użytkowania olejów z dbałością o środowisko naturalne.
Czy wiesz, że?
Z 2500 ton plastiku można wyprodukować 48 milionów jednolitrowych butelek oleju Shell Helix, które połączone tworzą łańcuch o długości 5616 km, to tyle co dystans między Londynem a Nowym Jorkiem!!!
Firma Shell wprowadziła do sprzedaży nowe ekologiczne opakowania olejów Shell Helix. Przy ich produkcji zużywa się o 11% plastiku mniej w porównaniu do poprzednich butelek. Nowe opakowania to kolejny krok Shell w kierunku zminimalizowania szkodliwego wpływu na środowisko naturalne.
Komentarze (0)