W konkursie wzięły udział 53 firmy z całego świata, które zgłosiły 325 etykiet najróżniejszych produktów, takich jak wina, leki czy oleje silnikowe. W tym roku do licznego grona konkurentów dołączyły przedsiębiorstwa z krajów Ameryki Łacińskiej – z Brazylii i Peru. Wśród najbardziej uhonorowanych krajów znalazła się Polska.
Nagrodzona etykieta Platinum MaxExpert XD 5W-30 zgłoszona została przez firmę Skanem Poznań, która jest odpowiedzialna za druk etykiet linii Platinum MaxExpert. Według sędziów „tło etykiety ciekawie kontrastuje z białymi i czerwonymi obszarami, napis czcionką reversed-out jest bardzo wyraźny i czytelny, a pasek informujący o dacie napełnienia można łatwo usunąć”.
- Już od pierwszego, koncepcyjnego etapu tworzenia nowej linii olejów Platinum MaxExpert postawiliśmy na innowacyjność, zarówno pod względem technologii, jak i wizerunku produktu – komentuje wyróżnienie Dawid Niedojadło, kierownik działu marketingu operacyjnego.
Wszystkie zgłoszone etykiety ocenione zostały w czterech kategoriach: marketing/przeznaczenie, procesy drukowania, bezklejowa aplikacja, innowacje. Polska uplasowała się na czwartej pozycji pod względem liczby zgłoszonych prac (29) i na trzecim miejscu pod względem przyznanych nagród (9).
Projekt etykiet do linii produktów Platinum MaxExpert został zrealizowany we współpracy z firmą Art&Craft Brand Solutions.
Komentarze (0)