Paliwa i oleje

Wydarzenia rynkowe

ponad rok temu  06.06.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Gulf Polska - nowe przedsięwzięcie w branży olejowej

Gulf Oil International Group z dumą ogłasza start nowego przedsięwzięcia w Polsce – to Gulf Polska sp. z o.o. Nową spółkę typu joint venture tworzą wspólnie Gulf Oil International oraz  Boss Oil Limited. Powstanie Gulf Polska sp. z o.o. przełoży się na ważne, długookresowe bezpieczeństwo i stabilność marki Gulf oraz sprzedaż jej produktów na rynku, który Gulf uważa za niezwykle istotny dla swoich przyszłych interesów w Europie.  

– To duży krok naprzód dla Gulf i jego obecności w Polsce – wyjaśnia wiceprezes Gulf Oil International w Europie, Camille Nehme. – Mamy ambitne plany w stosunku do Polski, a nasza silna pozycja w tym kraju jest kluczowym elementem rozwoju marki Gulf w Europie, co z kolei stanowi część programu międzynarodowego rozwoju Gulf.

Rob van den Bosch będzie zarządzą spółką Gulf Polska. Ma duże doświadczenie zarówno w zakresie marki Gulf, jak i polskiego rynku środków smarnych. – Gulf jest globalną marką o ugruntowanej pozycji i z bogatym portfelem produktów najwyższej jakości – komentuje Rob van den Bosch. – Korzysta również z niezwykłej platformy marketingowej i wiemy, że przyniesie ona korzyści całemu łańcuchowi dostaw w Polsce, począwszy od dystrybutorów a skończywszy na klientach docelowych. 

Niedawno Gulf podpisał 3 letnią umowę o partnerstwie z marką piłkarską numer jeden na świecie – Manchesterem United. Gary Pallister, legenda drużyny, pojawił się w Szczecinie, gdzie znajduje się siedziba Gulf Polska, na uroczystości otwarcia nowej firmy, aby wspólnie świętować jej start, porozmawiać z mediami oraz przedstawicielami branży.  Była międzynarodowa gwiazda angielskiej drużyny wyjaśniła naturę partnerstwa między globalną marką Gulf z branży środków smarnych i paliwowej a Machesterem United, drużyną, która niedawno zwyciężyła w Pucharze Anglii. Podzielił się również swoją opinią w kwestiach związanych z turniejem Euro 2016, do którego zakwalifikowała się zarówno Polska, jak i Anglia. 

Oprócz współpracy z Manchesterem United, Gulf ustanowił również długookresowe techniczne partnerstwo z zespołem World Superbike wspieranym przez producenta BMW. Kolory marki Gulf ozdabiają również Porsche 911 GTE RSR zawodników biorących udział w wyścigu World Endurance Championship, ekipę Gulf Racing oraz Iana Kinga, zdobywcę rekordu świata, dziewięciokrotnego mistrza Europy w wyścigach motocyklami typu drag w kategorii Top Fuel. 

Więcej informacji na temat Gulf Polska można uzyskać pisząc na adres Roba van den Boscha rob@gulf.pl Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat produktów Gulf i partnerstw, należy skontaktować się z Simon Maurice: sm@gulfoilltd.com

Grupa Gulf Oil International jest częścią grypy Hinduha. Marka Gulf jest obecna w ponad stu krajach na pięciu kontynentach, a jej podstawowymi cechami są zawsze takie wartości jak „jakość, wytrwałość i pasja”. 
Zasadniczą działalnością grupy jest produkcja i reklama szerokiej gamy wydajnych środków smarnych oraz powiązanych produktów przeznaczonych na każdy segment rynku.
Innymi przedsięwzięciami grupy Gulf Oil International są Gulf Oil Marine, który zapewnia środki smarne globalnej branży stoczniowej i jest obecny w ponad 900 portach na całym świecie, oraz Houghton International, firma szczycąca się największymi sukcesami na świecie w branży płynów do obróbki metali.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony