i-Ride moto 2t - syntetyczny olej do najnowszej generacji silników dwusuwowych o bardzo niskim poziomie zadymienia. Przeznaczony jest do silników wysokiej mocy, eksploatowanych w warunkach sportowych. Wykorzystywany może być zarówno do silników wyposażonych w system wtrysku oleju, jak i do tych, które wymagają wstępnego przygotowywania mieszanki paliwo-olej.
i-Ride moto 10W-40 - stworzony na podstawie syntetycznych baz dla najnowszej generacji silników czterosuwowych. Można go używać w najcięższych i zróżnicowanych warunkach eksploatacyjnych. Zalecany do silników pokonujących długie trasy.
i-Ride moto gp 10W-60 - olej zaprojektowany po to, aby zwiększyć wydajność silników czterosuwowych. Przeznaczony do motocykli ścigających się na torze.
i-Ride moto 2 - przeznaczony do smarowania najnowocześniejszych i najwyższej mocy czterosuwowych silników motocyklowych, pracujących nawet w najcięższych warunkach eksploatacyjnych (rajdy i wyścigi).
i-Ride moto 10W-30 - olej dla silników czterosuwowych. Zapewnia pełną ochronę silnika w najcięższych oraz zróżnicowanych warunkach pracy (np. długotrwała jazda po autostradzie lub w ruchu miejskim, na krótkich odcinkach typu „stop and go”).
i-Ride moto 10W-50 - syntetyczny, wielosezonowy olej wysokiej jakości, stworzony dla silników czterosuwowych. Może być stosowany w warunkach off-road.
W roku 2012 ENI jest jedynym oficjalnym dostawcą paliwa i smarów dla nowej klasy wyścigów motocyklowych - Moto3, jak również liderem wśród dostawców paliw i smarów dla kategorii Moto2 do roku 2014.
Komentarze (0)