Do mocno zużytych silników, także tych z turbodoładowaniem, przygotowano olej na bazie Nanotechnologii, K2 TEXAR 20W-50. Olej spełnia wymagania norm ACEA (Stowarzyszenie Europejskich Producentów Pojazdów) A3-02/B3-98#2 oraz API (Amerykański Instytut Nafty) SL/CF, a także wymagania norm: MB 229.1, VW 501.01/505.00. Produkt jest szczególnie polecany do silników starych, mocno zużytych, cechujących się znacznym poborem (zużyciem) oleju, z koniecznością jego częstego uzupełniania. Może być stosowany zarówno w samochodach osobowych, jak i dostawczych zasilanych benzyną, olejem napędowym oraz LPG. Poprzez swoją wysoką lepkość wycisza pracę jednostki napędowej, oraz wypełnia rozszczelnienia i hamuje wycieki z komory silnika.
Dwie kolejne pozycje to środki smarne do tzw. czterotaktów, czyli wszystkich pojazdów i maszyn napędzanych silnikami czterosuwowymi. Takie jednostki stosowane są w motocyklach szosowych, crossowych, enduro oraz quadach. W gamie olejów K2 TEXAR 4T Stroke znalazły się dwie klasy lepkości 10W-40 oraz 15W-50. Oba produkty znajdują zastosowanie, szczególnie w silnikach pracujących w ekstremalnych warunkach. W skład oleju wchodzą najwyższej jakości syntetyczne oleje bazowe oraz pakiet dodatków zapewniających pełną ochronę wszystkim elementom narażonym na nadmierne zużycie (silnik, sprzęgło, skrzynia biegów). Produkt spełnia wymagania norm API: SG, JASO: MA, CCMC: G5 i może być stosowany do silników chłodzonych powietrzem lub płynem.
Komentarze (0)