Ciekawostki, artykuły, materiały filmowe, porady ekspertów, konkursy... – to zawartość serwisu internetowego Shell Helix, który wystartował z początkiem października jako wspólny projekt producenta olejów i Wirtualnej Polski.
Kampania skierowana jest do wszystkich kierowców, którzy chcą dowiedzieć się więcej o tym, jak właściwie dobrany olej silnikowy wpływa na prawidłową pracę silnika. Głównym założeniem projektu jest podniesienie bezpieczeństwa i komfortu jazdy, poprzez zwiększenie świadomości kierowców na temat właściwości olejów Shell Helix Ultra wytworzonych w Technologii Shell PurePlus.
W centrum dedykowanej strony (moto.wp.pl/shell-helix.html) znajduje się silnik auta, a w miarę przewijania strony w dół poznajemy kolejne elementy silnika i zalety oleju Shell Helix Ultra. Obok wielu artykułów i porad, na stronie projektu można też zapoznać się z wpisami popularnych blogerów motoryzacyjnych, którzy testują oleje Shell Helix Ultra w silnikach swoich samochodów.
Projekt powstał we współpracy z MediaCom i jest realizowany ze wsparciem reklamowym i redakcyjnym w serwisach internetowych Grupy Wirtualna Polska. Działania public relations realizuje agencja ConTrust Communication.
- W jednym miejscu udostępniamy porady i treści redakcyjne, rzeczowe materiały eksperckie oraz efekty współpracy z blogerami – wszystko po to, aby zaprezentować internautom kluczowe kwestie związane z właściwą ochroną silnika – komentuje Justyna Goraj, Lubricants Brand and Communication Manager, Shell Polska.
Komentarze (0)