– Jesteśmy dumni z faktu, że możemy naszym klientom zaoferować produkty, które cieszą się ich uznaniem – komentuje Paweł Lisowski, prezes LOTOS Paliwa. – Wysoka jakość produktów i usług oraz satysfakcja klientów to jedne z kluczowych założeń naszej strategii.
Laur Klienta to największy program konsumencki w kraju. Jego zadaniem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w różnych kategoriach. Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż przynosi producentom i dystrybutorom towarów odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie? W każdej kategorii prowadzone jest sondowanie opinii na grupie 400 respondentów.
Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu są nagrodą polskiego konsumenta. Wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci, dlatego wartość takiego godła dla zwycięzców jest znacząca i odzwierciedla tendencje występujące na rynku. – Dlatego też to wyróżnienie jest dla nas szczególnie ważne – komentuje Magdalena Jurdziak, dyrektor biura marketingu LOTOS Paliwa.
W tegorocznej edycji konkursu brane były pod uwagę dwie główne składowe ogólnopolski wywiad konsumencki oraz głosowanie czytelników „Rzeczy o Biznesie” dodatku do dziennika „Rzeczpospolita”.
Komentarze (0)